4 naar 3, 3 naar 2, 2 naar 3! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu 4 naar 3, 3 naar 2, 2 naar 3! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu

4 naar 3, 3 naar 2, 2 naar 3!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

19 Oktober 2008 | Australië, Noosa Heads

12 oktober

Aangezien het gister zo regende in de ochtend en de jongens niet meewilde naar the Lighthouse, zijn we vanochtend wel gegaan
Met Richard, Jakob, Sjoerd en ik.
Gisteravond hadden we wat problemen met het hostel, we zouden met ze 3en op een kamer slapen en dat was allemaal geregeld, komen we daar hadden ze iemand anders ons bed gegeven. Nou na een paar minuten hadden Sjoerd en ik een andere kamer en Richard bleef op dezelfde kamer.
Nou de volgende ochtend gingen we lopen naar de the Lighthouse voor een zonsopgang en ja we hadden een zonsopgang wel met wat bewolking aar toch. Wij stonden al even foto's te maken en te genieten, kwam Sjoerd opeens aangesjokt die vond dat wij iets te snel liepen.
Opeens stonden we allemaal echt een kwartier stil en genoten we van het uitzicht.
Ook al had ik hetzelfde gister al gedaan het was toch een heel ander gevoel om met 3 reisgenoten deze tocht te maken.
Na een tijdje gingen we lekker eten. Een heerlijk sandwich gehaald en lekker melk.
Omdat we vandaag wel bij elkaar in de kamer wilde slapen met ze 3en zijn we naar de receptie gegaan en hebben we gezegt wat er mis is gegaan gister, nou we hoefde niet veel te zeggen want ze zeiden al gelijk sorry voor het ongemak en we kregen gewoon ons geld terug wat echt super was dus lekker 1 nacht gratis geslapen. hahah
Jakob gaat ons vandaag verlaten, hij gaat Woofen en word vandaag opgehaald door zijn Woof gezin.
Met ze alle zijn we Jakob uit gaan zwaaien en we levende toch met hem mee. Die dag heeft Richard zijn route geboekt, en Sjoerd en Ik wisten het even niet meer wat we wilde doen. We hebben wat boodschappen gehaald en toen zijn we naar het hostel gegaan.
Richard kwam binnen met een hele grote smile op zijn gezicht omdat hij geboekt had en wij hadden echt zoiets van super gaaf. Alleen wij weten het even niet. Toen hebben we maar een busticket geboekt naar Brisbane. S'avonds hebben we lekker wok gegeten en hebben we nog een laatste biertje gedronken op het terras met chips en nootjes. Morgen gaan we uit elkaar maar we zien elkaar weer.

13 oktober

Werd wakker door Richard die vroeg opstond, dus ik er ook maar uit en gaan douchen.
Ik vind het helemaal niet leuk dat we uit elkaar gaan en dat merkte ze gister ook wel. Ik was er stil er praatte haast met niemand.
Toen gingen we om ongeveer 08.30 ontbijten. Lekker pindakaas en jam met crumpets hmmmm.
Vervolgens zijn we rustig onze tassen gaan inpakken en richtig de bus opstap gelopen. Daar hebben we helaas weer van iemand afscheid genomen van Richard. Sjoerd en ik zijn nog over. En toen hadden we echt het gevoel dat de reis begonnen was. Want we zagen namelijk ook nog andere backpackers vn de Jumbo en die bleken ook naar Brisbane te gaan en daar werk te gaan zoeken. Wij dachten KUT daar gaat ons werken want er was al niet zoveel werk. We hadden net het gevoel of we aan een race meededen ( Peking Express) maar dit was onze Brisbane Express. Wij namen de bus om 12:00 uur en die andere lagen al aan kop met ruim 1:30 uur voorsprong.
Omdat we naar Brisbane gaan en dat ligt in de staat Queensland gaat de klok weer een uur terug.
We kwamen aan en hadden in de bus al een paar mensen gebelt waar we misschien konden Wooffen, maar helaas.
Toen we werden afgezet in Brisbane gingen we zosnel mogelijk naar een Travellers Contact Point voor werk. Wij dachten eerst werk en dan kijken voor een hostel.
Toen kwamen we die andere tegen en Sjoerd en ik zeiden tegen elkaar niks zeggen over werk ofzo.
Want het is toch zo als je vertelt waar je misschien werk kan vinden en jezelf nog geen werk heb gevonden. Dan geef je hun de kans om werk te vinden.
Maar hun hadden ook nog geen hostel en werk gevonden.
Wij naar het Travellers Point en hebben we ons ingeschreven voor Fruitplukken. Die vrouw zou woensdag bellen naar hun om te kijken of ze werken hebben voor ons.
Dan gaan we naar Bundaberg en gaan we daar voor 2 weken werken.
Maar dat vonden we te lang duren en hebben we besloten om nog wat Wooffers te gaan bellen.
Na teleurgesteld te worden omdat ze al vol zaten, of dat ze pas mensen nodig hebben in november zagen we het somber in, ik denk dat we 2 uur lang aan het bellen zijn geweest.
En toen................. was daar die ene vrouw genaamd Josephine die plek had.
Josephine is een weduwe die 18 maanden geleden haar man verloor. Ze wilde al best lang ee woofadres zijn en dat is ze dan sinds 1 jaar ook. Die volgende dag om 12 uur bij de railway station zijn van Fervy Grove. Eindelijk hadden we iets van, we blijven daar tot zaterdag en dan gaan we maandag als nog naar Bundaberg, met de hoop op werk. Dus het fruitplukken hebben we iets uitgesteld.

Toen zijn we even lekker naar een park gegaan, waar allemaal leguaanen bleken te zitten, Dan zit je daar lekker en opeens een leguaan hahaha. Vervolgens zijn we naar een hostel gaan zoeken, en gelukkig hebben we een hostel gevonden. Banana Backpackers heet het hostel. Echt een SUPER relax hostel. Even opgefrist en daarna lekker biertje gedaan wat we echt al 3 weken drinken. En soms een cola en water maar meer en deel bier.
Hebben we een pastapakket gehaald voor de avond en NOODELS alweer. Nou het was maar goed dat we die noodels meegenomen hebben want die pasta was niet te vreten!
Daarna lekker gaan slapen echt heerlijk geslapen.

14 oktober

ER IS ER ÉÉN JARIG HOERA HOERA DAN KUNNEN WE WEL ZIEN DAT IS ' REIN ' van harte gefeliciteerd Rein.
Ik zal een drankje op je drinken bij mijn WOOF gezin.
08:00 uur opgestaan vandaag is de grote dag we gaan Wooffen.
10 uur uitcheckt en naar het busstation gegaan en daar hebben we daar een kaartje gekocht naar Fervy Grove ongeveer 30 min van Brisbane. We stappen uit de trein en bellen Josephine op dat we er zijn en ze kwam ons ophalen.
We dachten weet je wat gaan we bij de weg zitten dan ziet ze ons makkelijker, nou wij hebben daar een half ur gezeten en nog steeds niks. Stopte er een auto met een wat oudere vrouw erin, ze was het.
Ze kwam de auto uit en zei als eerst tegen ons:''Dit is toch niet de railwaystation, ik heb jullie lopen zoeken.' Sjoerd en ik keken elkaar aan en dachten oke goed begin. Toen stelde we elkaar even voor en zijn we naar een libary gegaan, ze moest nog even dvd's halen en boeken. Ondertussen zagen Sjoerd en ik het al helemaal niet meer zitten en te bedenken hoe we hier zo snel mogelijk wegkwamen, maar ik zei laten we het nou wel een kans geven. We gingen verder en het duurde nog ongeveer 15 min rijden. Ik heb de hele tijd tegen haar zitten praten.
OPEENS doet ze haar knipperlicht aan en slaan we af naar de andere kant van de weg en rijden we een oprit op!
Het is haar huis, en watvoor een huis, niet normaal het is ongeveer hetzelfde huis wat ik later wil hebben. Super grote woonkamer, mooie keuken, heeeel veel kamer, veranda om heel het huis, garage en last but not least een mega grote tuin met echt veel groentes, kruiden, fruit, en hele mooie bloemen. Ook heeft ze nog wat kippen. Het is hier zo rustig, zo vredig. Je komt hier helemaal tot rust.
Josephine heeft een heerlijk lunch gemaakt voor ons, ze maakt heel veel dingen zelf zoals brood, taarten, jam, lemondrank en nog wat meer.
Daarna kregen we een rondleiding door de tuin en vertelde ze aan ons wat we moesten doen.
Maar eerst.... moest ze een dutje doen, dat doet ze altijd anders komt ze de dag haast niet door.
Na haar dutje gingen we aan de slag.
Wat moeten we doen?
Zij haalt het onkruid eruit en legt het op de grond, wij komen met de kruiwagen aan en gooien het onkruid in de wagen en verplaasten het naar de kippen. Daarna moesten we stro in de kruiwagen leggen en naar haar toe brengen.
Zij gooit het stro over de aarde, omdat ze weinig water heeft doet ze er stro over, dan blijft het iets langer vochtiger. Dat hebben we 1 uur gedaan en vanavond gaan we mee naar haar clubje, gaan we een avondje aha. Ze gaan het hebben over het nieuws, gaan ze discusseren enzo en dat gaan wij vanavond eens meemaken. We voelen ons nu wel wat meer op ons gemak.
Sjoerd en ik hadden het echt naar ons zin, lekker kletsen met de local people. SUPER GEZELLIG
Toen we thuis kwamen was het 23.00 uur ongeveer dus gelijk lekker het bed ingedoken!

15 oktober

We werden gewekt om 7.00 uur en kregen een "heerlijke' pap, nou eerlijk waar ik heb me neus dichtgehouden bij het eten.
Maar heb het wel opgegeten, en ook geitenmelk hebben we gedronken nou dat valt nou wel mee.
Toen aan de slag, we gingen naar de tuin en zijn gaan wieden, wieden, wieden en nog meer gaan wieden! Tot 12uur ongeveer toen riep ze ons voor het lunchen. Ze vond dat we goed bezig waren dat vonden we fijn om te horen.
Na een heerlijke lunch wat ook zeker lekker was, hebben we even wat voor onszelf gedaan en weer om 14.30 uur verder gegaan mmet onkruid wieden.
Dat hebben we tot 17:00 uur gedaan en toen ging Josephine het dinner voorbereiden. Het was echt lekker een ovenschotel, met eigen groenten uit haar tuin en als laatst een home made appeltaart.
Bij elke maaltijd krijgen we een stukje pompoen. We zaten aan tafel en opeens komt er een heel mooi klassiek nummer van Evita.
Ik zei:'Wow dit vind ik echt zo'n mooi nummer.' En bleef nog even door ratelen , totdat ze zei:'Yvonne als je het zo mooi vind moet je er leren van te genieten." Als ik dat nummer hoor zal ik denken aan Josephine. Ook zei Josephine dat, ze zei:'En als ik dit nummer hoor zal ik aan jullie denken en mij eenzaam voelen.'Toen was het even stil aan de tafel.
.......................................
Die avond hebben we haar ook een kleinigheidje gegeven, 2 klompjes die ik bij mij had. Ze vond het geweldig en zou het aan haar sleutelhanger hangen.
Ook had ze het erover, als wij problemen hebben of iets anders dat we altijd terug konden komen, ook als er nog meer Woofers zouden zijn.
Omdat ze de volgende dag naar walvissen zou gaan kijken, gingen Sjoerd en ik naar Brisbane Centrum, Richard zou daar ook zijn. Dus hadden we alweer een reunie georganiseerd haha en dat na 3 dagen. Sjoerd en ik moesten om 16:00 uur weer op Fervy Grove zijn. Maar eerst nog even lekker slapen.

16 oktober

5:45 uur werden we gewekt en hebben we ontbeten.
Na het ontbijt werden Sjoerd en ik afgezet bij de railway station en gingen we richting Brisbane.
Toen zijn we eerst naar de bank gegaan en hebben we wat dingen geregeld en daar kwamen we er ook achter dat Sjoerd zijn bankpas het niet meer deed. En nu kan hij die pas weer over 7 dagen ophalen.
Na wat dingen geregeld te hebben, gingen we naar Richard. We waren weer met ze 3en. We gingen naar de Koala ZOO.
We hebben weer veel gelachen en foto's gemaakt het was zo leuk om weer even bij elkaar te zijn en dat naar 3 dagen. Richard zei dat hij ons ook miste. Jakob die heeft een aanbod gekregen om met Oud en Nieuw in Sydney te zijn en daar te blijven slapen.
Na de Koala ZOO hebben we nog even een biertje gedronken wat heeeel goed viel hmmmm. Echt heel stom maar nu verlang je er steeds meer naar hahaha.
De dag ging zo snel voorbij, Richard ging nog even naar The South Bank's ook in Brisbane.
En Richard en ik gaan half januari naar New Zealand.
Thuis gekomen bj Josephine heeft ze weer iets lekkers gemaakt. En hebben we gezellig gepraat ook hebben Sjoerd en ik even gekeken wat ons route weer een beetje zou worden.
Als we geen werk hebben in Bundaberg gaan we eerst Fraser Island en dan gaan we proberen te werken.
En als we wel werk hebben gaan eerst lekker tomatenplukken en dat blijven we 2 weken doen en dan Fraser Island.
Ik hoop echt dat we werk hebben, ook al weet je dat je nog geld heb, maar toch wil je genoeg blijven hebben.
We hebben wel besloten dat je zaterdag middag bij Josephine weggaan en zondag uit Brisbane vertrekken.
Voor nu slaap lekker, en nog iets ook heel gek ik ben steeds al om 21:00 uur moe en dat is echt niks voor mij! ahaha

17 oktober

Na wederom weer lekker geslapen te hebben worden we gewekt door Josephine om 07:00 uur
Het ontbijt was erg lekker deze keer was het gebakken ei, en bacon hmmmm.
Rond 08:00 uur gaan we aan de slag, het ging lekker wij zijn ook al best ver met wieden, alleen als de zon aanbreekt word het mij toch warm dan staan de druppels op mijn voorhoofd.
Vandaag moest Josephine ook naar een masseur.
En zit wij lekker onze eigen dingen te doen.
En hebben we ook de mevrouw gebeld voor ons werk.
Maar helaas we hebben geen werk, omdat er afgelopen woensdag 15 oktober een enorme storm aan de gang was, heeft die storm heel veel oogst verwoest, maar misschien kunnen we nog wel helpen met het opruimen. Maar 1 ding is zeker ik BAAL enorm.
Omdat ik ook nog wat tours wil doen. Wil ik gewoon lekker wat geld hebben.
Maar ja we zien wel!
Voor de rest heb ik het onwijs naar mij zijn nog.Het is vandaag ook de laatste avond bij Josephine, ze heeft heerlijk gekookt en na het eten vroeg ik wat ze heeft gekookt en toen bleek het ' lever' te zijn van een lam ik dacht:' OKAY hahaha maar het was super lekker.
Die avond heeft Josephine ook foto's laten zien van haar vakantie en hebben we gezellig naar Andre Rieu gekeken op haar portable dvd speler, want ze had geen tv. Omdat we daar al rond 20:30 uur op bed lagen en het toen al 21:30 uur was, was het allang bedtijd voor ons dus gingen we naar bed. Met een aai over mij bol van Josephine gingen we voor het laatst slapen in het heerlijke bed.

18 oktober

We werden gewekt om 07:00 uur en moesten daarna onze kamer, douche en de wc schoonmaken.
We hebben nog 1 uur onkruidgewiedt en daarna heeft Josephine ons meegenomen naar Mount Glorius. Naar een Rainforest van Brisbane en het was ontzettend mooi. We hadden niet alle tijd want we moesten ongeveer 14:00 uur in Brisbane zijn om te kijken of er werk was. Dus we hebben een lekkere wandeling gemaakt en hebben bij de auto voor het laatst een zelf geperste lemonsapje gedronken en een cocoskoekje gegeten.
Ze zei:' Jongens het is bijna tijd, ja het liefst had ik nog even gebleven hier met jullie." Toen vond ik het wel even zielig voor haar.
We gingen naar de railway station en hebben haar een hele dikke knuffel gegeven en ze zei nogmaals dat we altijd welkom waren!
We zijn met de trein naar Brisbane gegaan, en zijn naar the beach travel gegaan waar ze misschien nog werk hadden voor ons!
Maar helaas geen werk.
Dus hebben we besloten dat we morgen met de bus naar Noosa gaan en daar blijven we 2 dagen en dan Fraser Island, Hervey Bay en dan nemen we de nachtbus van Hervey Bay naar Airlie Beach en daar blijven we 2 dagen op de White Sundays op een boot. En dan zijn we uiteindelijk in Cairns aangekomen. En daar willen we dan 1 maand werken. Het maak niet uit wat als we maar werk hebben. Ik heb al iets in gedachten bij Gloria's jean Coffee, beetje koffie maken en dat soort dingen moet ik even kijken.
En dan van Cairns naar Alice Springs vliegen, vanaf Alice Springs gaan we the Real Outback tour doen en dan komen we aan in Adelaide, die tour duurt 10 dagen. Het begint op 1 december t/m 11 december en dan nog werken/ woofen. Vervolgens wil ik half januari naar New Zealand met Richard en vanaf daar is het nog een beetje onduidelijk, maar ik vind dat ik al genoeg gepland heb haha.

Die avond hebben we weer iemand terug gevonden van de oude garde haha. Jakob is ook in Brisbane en blijft hier 1 week en daar hebben we iets mee gegeten en gedronken.
We hebben in het hostel pannekoeken gemaakt met ei haha. Maar aangezien ik altijd helemaal gek ben, heb ik pannekoeken met ei, toast en ketchup gegeten en ik moet eerlijk zeggen het was echt lekker, het halve hostel zat wel te kijken van WHAT THE FUCK ARE YOU DOING? hahahah maar het was lekker. Dus voor de mensen in Nederland een aanrader haha.
Morgen vertrek in om 14:00 uur naar Noosa en zal zeker snel weer een verhaaltje typen!

Ben echt blij dat jullie het leuk vinden hoe ik schrijf.

TOT SNEL

Many kisses XXXXXX

Ullepoepie

P.S. als je ook nog andere foto's wil zien kan je ook nog kijken op

sjoerdstreekstra.waarbenjij.nu
richardknetsch.waarbenjij.nu


  • 19 Oktober 2008 - 08:38

    Adriaan:

    He Meissie, het kan niet anders dan als je zoveel hoogtepunten en veel lol hebt dat je ook wat tegenslag hebt, teleurstelling en balen hoort er ook bij, dit maakt je zo rijk en let op dadelijk krijg je toch een superleuk baantje en denk je alleen maar in positieve zin hier aan terug. Die soepjurk zit ook wel lekker volgens mij he, ik zie 'm overal terug. Die foto van jou achter de kruiwagen vind ik een van de mooiste, zo ken ik je, keihard werken als het moet en je niet laten kennen als het een zware kruiwagen is, en dat tongetje uit je mond, prachtig! Die foto met die koala en skippy vind ik ook te gek, als je dat soort foto's later terugziet krijg je daar hele fijne gevoelens bij. En who the fuck is Rein eigenlijk? Maar in ieder geval gefeliciteerd Rein!
    Oh ja, wie is nou eigenlijk je vriend, Sjoerd of Richard?

    Laat je hoofd niet hangen, als het niet lukt met werk dan maar even niet, zorg in ieder geval dat je er van geniet en soms zelfs even in stilte zoals Josephine je vertelde.

    Nou heb ik ook weer genoeg gekakeld dus tot de volgende ullepoepie

  • 19 Oktober 2008 - 09:06

    Maaike:

    wat een verhalen! hahaha.. je schrijft echt leuk!

    meis, je niet te druk maken om werk oke? je moet genieten van australie!!! lekker fun maken! en als het geld echt op is. dan een stom baantje nemen.. of wij storten wel wat geld ofzo.. ;)

    die foto met de koala vind ik echt mooi!!

    ik mail je van de week met leuke verhalen! dikke kussss xxx


  • 19 Oktober 2008 - 10:08

    Duco:

    Hey Yvon!!
    Echt gaaf, je bent gewoon in Brisbane.. Morgen dus weer op stap. Je foto's zijn leuk en je filmpje.. daar willen we natuurlijk meer van zien!
    Geniet ervan>
    xx Duco

  • 19 Oktober 2008 - 14:36

    Kim:

    heee grote zus

    je hebt zoals gewoonlijk weer een super verhaal geschreven en die fotos met die koala die is echt leuk.
    ik vond het ook leuk dat je net belde lekker bijgepraat
    nou ik zie je wel weer op msn.
    DIKKE KUS

  • 19 Oktober 2008 - 15:54

    Andrea:

    wow wat een verhaal weer meis echt zooo super leuk en ik ben zo blij dat alles goed gaat jammer van t werk maar ook dat komt wel goed zo te horen hoef je je ni te vervelen en heb je een hoop lol dat scheelt!fotos zijn ook egt onzettend leuk nou meis geniet ervan suc6 met het zoeken van een baantje en we horen mekaar snel weer big kiss an

  • 19 Oktober 2008 - 20:18

    Trudy:

    Hoi Avonturier,

    Ik zit met smak altijd op je verhaal te wachten.En inderdaad je verhalen zijn echt leuk.Ten eerste je ziet er goed uit.Ik ben blij dat je het lekker naar je zin heb. Ja avonturier, je reis was al begonnen,maar het ga nu echt beginnen je groep val uit mekaar je ben op zoek naar werk.Ik zou zeggen gewoon blijven zoeken het kom wel op je padje hoor DON'T WORRY. Ach wat een lief vrouwtje die JOSEFHINE jullie worden daar wel goed ontvangen.
    Je heb al aardig wat gezien in een korte tijd en de fotos zijn ook erg leuk vooral met die KOALA EN DIE KANGEROE lief hoor.Avonturier van me ik wacht met smak op het volgende verhaal van je.Gr van MOON en een dikke knuffffffffffffffffffffff
    van ons BYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
    TRUDY

  • 20 Oktober 2008 - 08:07

    Lineke:

    Hai Meisie,

    Nou zoals gewoonlijk weer een te gek reisverslag, geerlijke foto`s en leuk filmpje leuk huisje heb mevr josophine een lekker oud wijfie, en ja meid het werk laat nog eve op zich wachten, het zal je tijd nog niet zijn om de handjes te laten wapperen, dus nog lekker eve genieten, and for sure, de komt wel wat op je pad hoor, let maar op nog sneller dan je zelf denkt. Maar ik zag dat je bij josie al flink de handejes uit mouwen heb laten wapperen. grote chaos tuin heb ze wel lekker voor dat ouwe vrouwje dat ze zou hulp krijg en zei geef jullie ook wat terug. en dat clubje van haar higahi...
    En dat kangaroetje geweldig yvonne, ik leef helemaal met je mee en als ik dan je foto`s zie dan denk geweldig voor haar dat avontuur, nou meisie geef de moed niet op het kom wel op je pad let maar op.. Dat Is LIFE meisie nou meid tot snel. en veel plezier met je volgende avontuur... dikke kus van mij xxxxxxxxxx doei

  • 20 Oktober 2008 - 08:24

    Lineke:

    Hai hier nog eve met mij,

    Nou ik ben je ook aan het volgen nog op goolgle earht ook te gek hoor dan volg ik je ook nog zo dan zie ik waar je ben geweest te gek gr.xxxxxx

  • 20 Oktober 2008 - 09:47

    Maroëlla:

    Mooie foto's Yven... EN je maakt echt leuke dingen mee... Ook tof dat je het allemaal blijft sturen... Ga zo door!!

    Ene..... MISS YOU!

  • 20 Oktober 2008 - 19:14

    Birgit:

    eeey schattie,

    ik hou nog steeds bij waar je naar toe gaat en wat je zoal beleeft.
    ik vind het echt tegek.
    zeker die koala enzo.
    net je dochterje zo lief hou je dat beest vast.
    en die lach kan er zeker ook wel vanaf. ahahaa,

    ik volg je snel weer als er weer wat staat en waar je op dat moment zit.
    ook kijk k op de kaart die jij ons had gegeven of er plaatsen op staan.
    zo weet ik waar je bent.

    meissiee. een hele fijne tijd ik spreek je snel weer.

    xxxxxx Birgit

  • 20 Oktober 2008 - 20:16

    Wil:

    Hoi meid,

    Ik dacht laat ik weer eens even kijken of er al een verslagje binnen is van Yvonne,wat heet verslagje zeg maar rustig VERSLAG. Geweldig om hier even voor te gaan zitten en bij te lezen hoe het met je gaat. Nou ik denk dat je het zo wel naar je zin heb. Was ook de bedoeling toch. Leuk filmpje, leuke foto's en natuurlijk een ontzettend gaaf verhaal. Succes met het vinden van werk en daarnaast veel lol maken. Ik blijf op de hoogte van je avontuur. Dikke XXXXXX van mij en natuurlijk ook van Ed.

  • 22 Oktober 2008 - 21:31

    Pia Schuurman.:

    Hoi meissie van me vandaag al weer 4 weken geleden dat je weg ging.Wat gaat de tijd toch hard en als ik elke keer weer lees wat je mee maakt daar i Down Onder super voor je hoor.Gaat zo door met je verhalen vind het elke keer leuk om ze te lezen en de fotos niet te vergeten heee.Veel plezier met je tour die je gaat maken of waar je al mee bezig bent.Hier gaat ook alles ze gangetje fijne tijd meid dikke knuffel xxxxxx mam.

  • 29 Oktober 2008 - 14:47

    Tedje:

    Hey UP, nu pas tijd om alles te lezen, inmiddels is er al weer een verslag dat ik nu ga lezen. Nog steeds super geschreven hoor, alsof je er zelf bij bent!
    Wees niet bang dat je nog geen werk hebt, want dadelijk komt er natuurlijk een superbaantje..........
    Hey UP taaitaai, laterzzzzzzzz t

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 27 Feb. 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 71433

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Hit the road with my Liefke, Piefke, Pafke, Poefke

01 December 2011 - 14 December 2011

One of my dreams come true! Climbing Kilimanjaro

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

2 maanden de ervaring proeven van de animatie!!

31 Januari 2010 - 27 Maart 2010

Een nieuw avontuur tegemoet!

Landen bezocht: