SURFEN!!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu SURFEN!!! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu

SURFEN!!!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

12 Oktober 2008 | Australië, Byron Bay

G'Day allemaal!

Hier dan weer een berichtje, ik vind het super leuk al die berichtjes.
DANK JULLIE WEL.

4 oktober

We hebben lekker boodschappen gehaald met ze 3en.

En hebben een lekkere lunch gemaakt.
Even later hebben Sjoerd en ik ons backpack opnieuw in gericht omdat we helemaal gek van onszelf werden met al die spullen.

Omdat we vrij lang achter internet hebben gezeten ging de dag vrij snel voorbij, en besloten we om nog wat van de stad te gaan zien.
Dus zijn we naar de Harbour bridge gelopen en hebben we onderweg gratis drankjes genutigd, aangezien we backpackers zijn!
Toen hebben zijn we over de brug gelopen, wat echt FANTASTISCH was!

Aan de overkant van de brug hebben we een heerlijk eentonige Garlic/ cheese pizza genomen!
We gingen nog wat foto's maken en opeens stond er een zwerver achter ons leek wel 'Dawn of the Death'
En daarna hebben we nog een ' Low- Bugdet' kroegentocht gedaan, we hadden gratis bonnen gekregen van Australian Backpackers.
Dat was echt een SUPER avond!

5 oktober

Sjoerd en ik zijn om 11.45 uur wakker geworden, lekker uitgeslapen.
Richard ging zondag naar de Hillsong church.

We hebben heerlijk ontbeten, 2 boterhammen met pindakaas en krentenbrood met suiker.
Daarna hebben we weer even achter internet gezeten, en een heerlijke appel gegeten. Zoiets smaakt echt lekker zeg als je dat lang niet meer op heb.

Ook hebben we kaarten geschreven en op de brievenbus gedaan.
Koffie gedronken op het balkon, aangezien we die hadden!
En toen hebben we lekker on eigen ding even gedaan. Even foto's gekeken en voor werk gekeken wat ons leuk leek. Waarschijnlijk gaan we in de buurt van Brisbane fruitplukken.

Ook merkte we deze dag dat de klok 1 uur vooruit gegaan was. Rond 19:30 uur kwam ' manlief' hahaha( Richard) thuis, en hebben we met ze 3en weer ' heerlijke' noodels gegeten en fish and chips.
Ik was best blij dat de Jumbo voorbij was, dat betekent niet dat het niet een SUPER week was maar het is allemaal zo druk en iedereen is ook helemaal hyper en weet niet wat hij/zij ging doen.
Maar aangezien je nog steeds in Sydney zat kwam je ze nog weleens tegen. Dus JAMMER genoeg zijn hier ook weer Nederlanders. IRRI
Maar wat wel heel leuk is dat we morgen gaan SURFEN, heb er onwijs veel zin in!

6 oktober

S' ochtends moesten we om 8:00 uur bij de bus zijn voor het surfen.
' Waves' was de organisatie waar we meegingen.
Eemaal daar aangekomen zagen we weer mensen van de Jumbo!
Maar laat dat de pret zeker niet bedreven, na ongeveer 3.30 uur gereden te hebben kwamen we aan ergens echt waar in the middle of nowhere. Ergens tussen de kangeroes stond onze bungalowhut! Ook liepen gewoon 2 paarden daar los. Bijna was er een keer eentje in onze hut gekomen. Ook iets heeel leuks we hadden dus geen bereik daar, en heel veel sloten waren kapot van douches en toileten hahaha. Even onze spullen gedropt en daar gingen we dan naar onze eerste surfdag! We gingen naar Elizabeth Beach. Wat een beetje jammer was dat het regende toen.
Onze wetsuits hebben we gepakt en we kregen een surfboard en daar gingen we.

Het werd ons stap voor stap uitgelegt wat we moesten doen.
En opeens..... zagen we echt heel dichtbij dolfijnen en walvissen zwemmen, wat echt VET GAAF was.
Jammer genoeg lagen de tassen in de auto voor de foto, aangezien het regende!
Toen gingen we de zee in, wat gelukkig niet zo koud was, en zo pakte we golf na golf en het ging steeds beter.
Deze dag werden de basis dingen geleerd!
Helemaal kapot aangekomen bij de hut gingen we heerlijk eten, het eten was TOP!
Uiteraard horen bij zulke tours ook hele rare spellen. We gingen een kennismakingsspel doen. Gelukkig had ik wel een biertje op en was het vrij leuk.

7 oktober

Met de bus richting het strand naar ' Searock Number 1'.
Wat echt een buitengewoon TE GEK strand was! Uiteraard lekker gesurft, het ging goed, alhoewel ik nog steeds niet kan staan en dat werkt heel erg frustrerend. Maar ook een heel positief ding, ' 1e SUPER GOLF ' van Richard hij stond!
Daarna hebben we heerlijk geluncht, je kon je eigen sandwich maken hmmmmmm.
Toen stelde een surfleider voor om een wandeling te maken. Oh ja voordat ik het vergeet wil ik het even over die gast hebben. Wat was dat een creep zeg. Het leek echt of die gast zich helemaal onder de botex had laten spuiten, het leek wel een vrouw! en ook had hij nooit een boxer aan, dus kon je bijna alles altijd zien! ahahahah
Anyway die gast noemde we ' The botexguy' dan wist iedereen wie dat was.
Maar om terug te komen op de wandeling dat was echt waar AMAZING! je had echt een mooi uitzicht op the great pacific.
Toen we klaar waren met surfen zijn we nog naar een lighthouse gegaan. En even voor Trudy, ik geloof dat ik mijn vakantie huissie gevonden heb. HAHAHA heerlijk aan de zee.

Terug gekomen op het kamp even douchen en eten. Toen gingen we uiteraard weer een spelletje doen. Musical chairs heet het! 6 mensen zitten op een stoel, en hun word verteld wat ze moeten zoeken.
Toen moest er een BH gepakt worden, en Jakob zat ook op die stoel en zei:' Yvonne geef je BH'. Ik had eerst zoiets van ja dag! Maar toch heb ik hem uitgetrokken gelukkig had ik mijn omajurk aan waardoor het allemaal wat makkelijker ging.
Nooit gedacht dat ik dat nog zou doen hahaha.
Daarna moest er een boxer worden gepakt, eerst vroeg Jakob het aan Sjoerd maar die zei: Ja doeiiiii'

Dus stond Richard zijn boxer af aan Jakob. En als laatst moesten ze een wetsuit aantrekken, maar die lag in de schuur. Het schot werd gelost en Jakob rende daarheen, maar Sjoerd rende mee had hij ook nog ergens aan meegeholpen hahah! Van Sjoerd gehoord werd er namelijk heel veel getrokken en geduwd daar in die schuur dus gelukkig dat hij er was!
GEWELDIG SPEL!

Nog lekker wat gedronken en daarna hebben Richard, ik en Jakob nog wat foto's gemaakt. We gingen even wat testen om te kijken watvoor functies en nog meer waren! Dus hebben we de sluitertijd lang opengezet en met lampje dingen geschreven! Het resultaat mag er zeer zeker zijn.

8 oktober

Aangekomen bij Boomerang Beach, gingen we weer surfen, mooie hoge golven waren het zeg. Alleen wat vrij irritant is, wanneer je het water in peddeld en er komen van die gebroken waves aan dan word je weer terug getrokken, ook allemaal trucjes voor geleerd! Maar soms ga je echt koppeltje onder en word je hard tegen de bodem aangesmeten! Eind resultaat heeeeel veel schaafwonden!
Ook nog een slang gezien op het strand super gaaf! Wat ook weer zoiets was, we zagen dolfijnen die meezwommen met de golven dat is zo ongeloofelijk gaaf!

Daarna gingen we naar een Bowlingclub, maar Sjoerd, Jakob, Ik en Richard bleven hangen bij wat local mensen en hebben we wat gedronken met ze! Echt een heel leuk gesprek.
Het surfen gaat goed, alleen het opstaan is een DRAMA! aahah

9 oktober

Dit was de laatste dag dat we op deze plek zouden blijven we gingen verder.
We gingen richting Harrington, daar gingen we surfen. Dat is ongeveer 1.5 uur rijden vanaf dat andere kamp!

And quess what..... Yvonne heeft voor het eerst GESTAAN.
Toen nog lekker gesurft en gingen we weer verder naar een stadje Kempsey!
Daar hebben we heerlijke pizza gegeten en bier gedronken.
En zo kwamen we op het andere kamp aan, ook heb heerlijk liggen snurken, dat heb ik mij dat wel laten vertellen dus ja of het waar is dat weet ik niet ! hahah

10 oktober

Laatste dag van het surfen. We gaan naar Byron Bay.
Er is nog een rare surfleider, die gast die noemt ons ' Dirty Dutchies' echt een weirdo. Hij liep de hele tijd al apart te doen tegen mij en ik moest echt niks hebben van die Dirty Ozzie.
Hij ging die ochtend Phil Collins zingen naast mij! en hij vroeg toen:' Wat vind je van Phil Collins'
Ik zei: Ja GEWELDIG alleen als jij dat gaat zingen niet meer! En wat denk je .... weg was hij zo van die gast geen last meer, met zijn ' Dirty Dutchies'

We gingen nog een ochtend surfen en daarna zijn we naar Byron Bay, gegaan.

Wij sliepen in het YHA Hostel, echt een super chil hostel. Die dag zijn we lekker uitgegaan, en besloten we naar the lighthouse te gaan voor de zonsopgang. Dan moesten we er om 05.00 uur uit.


11 oktober

En ja hoor het was 04.45 uur de wekker ging.
Ik eruit, aangekleed en de andere wakker maken.
Maar die bleven toch liggen, maar dat betekent niet dat ik niet ga.
Dus daar ging ik in het donker, toch een beetje eng. Richting de lighthouse, maar toen ging het regenen. Dus dat betekende dat het bewolkt zou zijn. Maar dat was even mooi zeg! Ik heb GENOTEN, ik heb foto's gemaakt, en toen dacht ik:' ik moet hier ook van genieten.' Dus ben ik ergens gaan staan waar je alleen maar water ziet. Ik heb een klassiek nummer opgezet van The Four Seasons en daarvan heb ik Winter opgezet.
Ik heb echt genoten. Het was zo heerlijk, en geloof het of niet ik kreeg echt kippenvel. Heb ook nog orka's gezien.
Ik ben zo blij dat ik gegaan ben, anders zou ik echt spijt gekregen hebben.

Op de terugweg kwam ik 2 surfers tegen, praatje meegemaakt en mee op de foto geweest en ik kon mee terug rijden naar het centrum. Was echt een coole ervaring!
Verder hebben we lekker gechilled.

We blijven hier tot maandag ochtend en dan gaan we weg. richting Brisbane.

En daar scheiden onze wegen , Richard gaat zijn eigen weg en Jakob ook.
Ik reis verder met Sjoerd, en zal die andere ZEKER gaan missen!
Aangezien we echt zulke gave dingen meegemaakt hebben met elkaar, en alles nieuw was voor iedereen.
Misschien ga ik met Richard en nog iemand naar New Zealand, maar dat zien we nog!

Voor degene die iets naar mij willen sturen, wat HELEMAAL te gek zou zijn!

Hier is mij adres

Yvonne Schuurman
Member no. 205
Woodduck Work & Travel
153 Forbes Street
Woolloomooloo
2011 Sydney

Het nummer moet er bij staan, want dan sturen de mensen waar jullie het pakketje/ kaartje naartoe sturen mij een mail.
En die zeggen dat ik post heb.
En ik zeg weer waar ik ben, en zo word het naar mij toegestuurd, waar ik maar ben in OZZIE.

En hier is ook mijn OZZIE mobiele nummer +61404364621.

Jongens & Meiden
Dames & Heren
Nichtjes & Neefjes
Familie & Vrienden

GEWOON IEDEREEN

Het gaat SUPER met mij hier.
Door al die berichtjes die jullie mij sturen, blijf ik doorgaan.
Ik krijg er echt een opkicker van.
HELEMAAL SUPER.

LOVE YOU GUYS!!!!

The OZZIE Ullepoepie :P



  • 12 Oktober 2008 - 04:57

    Jeroen B.:

    Zo meid zo te zien en aan
    je verhaal te horen gaat
    het helemaal te gek daar.
    De omgeving waar je zit ziet er dan ook wel TOP uit. Dolfijnen, Walvissen
    en Skippy's, ja da's toch
    ff anders dan Duiven en Mussen. Maar goed je zal
    ook een keer aan de slag
    moeten, en dan is het de
    handen uit de mouwen hoor
    Blijf genieten!!!!!
    Tot horens....

  • 12 Oktober 2008 - 06:09

    Nadeche:

    schat ik ben zo blij dat je het naar je zin heb met die gasten, geniet er lekker van meisje!!
    We missen je wel hoor, gisteren uit geweest met sab, was wel egzellig, maar toch anders zonder jou:P
    Dikke kus lieverd!!

  • 12 Oktober 2008 - 10:59

    Tedje:

    Hey UP, weet je wat het is als je dit allemaal leest en ziet dan is er maar een woord JALOERS!!!
    In de goede zin natuurlijk, te leuk allemaal UP. Ook de foto's maakt het helemaal af. Zie je gelijk wat jij zo leuk beschrijft. Zo te zien ben je nergens bang voor he......! UP have fun, laterzzzz xxx t

  • 12 Oktober 2008 - 12:11

    Ellis:

    Nou meid, die ervaringen nemen ze je al niet meer af.....surfen, dolfijnen, walvissen, uitzichten, vreemde mensen ontmoeten, ook hele vreemde (maar dat hoort erbij toch???)Heel gaaf!!! Ik ben een beetje jaloers, had ik ook met je moeder moeten doen, maar verder dan Renesse/Haamstede zijn we toen niet gekomen! Maar was ook leuk...vooral de culinaire kookkunsten van je moeder staan me nog bij. bijna 3 weken brood met tomaat!!! Kan je beter toch pizza en pasta hebben!

    Veel plezier en ik wacht vol smart op je volgende avontuur.

    groetjes
    Ellis

  • 12 Oktober 2008 - 12:29

    Adriaan:

    Echt weer wat voor jou om alleen op stap te gaan, net als in Londen, maar ja toen heb je de weg ook weer teruggevonden. Leuk al die foto's erbij, heb je er ook nog een van je vakantiehuisje wat je hebt gevonden?

    Ga je niet meer Woofen?

    In ieder geval veel plezier en gniet van elke dag!!

  • 12 Oktober 2008 - 15:06

    Andrea:

    G'day mate zo te lezen en te zien heb je het super naar je zin echt super leuk voor je! nou hier gaat alles door geen spannende verhalen haha same shit different day!! nou geniet er nog van en tot horens weer dikke x an

  • 12 Oktober 2008 - 16:14

    Kimmiej:

    hee grote zus van me.
    echt stoer dat je hebt gesurft echt COOL.
    en zo tezien heb je het echt super naar je zin daar in het verre oosten ahha hier gaat alles goed en met volleybal wat minder gister 3-1 verloren en vrijdag heb ik alweer vakantie we sturen zeker iets naar je op via de post ik zou het heel leuk vinden als je weer op msn komt.
    ik kijk weer uit naar je volgende bericht

    DIKKE KUS je zusje

  • 12 Oktober 2008 - 16:25

    Melvin S.:

    surfen is BEEEEEST!

  • 12 Oktober 2008 - 16:28

    NAOMI:

    Coole foto's en leuke erhalen! Ga zo door met genieten!

  • 12 Oktober 2008 - 17:44

    Bassie:

    Ik volg al enige tijd je berichten en ik moet zeggen dat je er talent voor hebt! Overigens niet alleen in het schrijven van teksten maar ook in het lol maken, het bieren, het leggen van contacten waarvan ook hele speciale en het (laten) maken van hele mooie foto´s! Het wordt nu wat rustiger voor je (denk ik) en dus zal je wat meer op jezelf aangewezen zijn. Dat lijkt me ook wel weer lekker na 3 weken feesten. Je blijft nieuwe mensen ontmoeten dus dat is wel chill! Ik kijk uit naar je volgende berichten....een dikke x

  • 12 Oktober 2008 - 20:39

    Edwin R:

    Hee Yvonne! Leuke verhalen en mooie foto's!
    Zo te zien is het een land om eens heen te gaan, maar ik denk niet zo lang als jij! Veel succes en plezier nog!

    X Eddie

  • 12 Oktober 2008 - 21:26

    Trudy:

    Het is weer een gaaf verhaal wat je schrijf.
    Jaja dat is inderdaad niks voor jou om je bh af te geven.ach meid WHAT EVER.Zolang het geen STRIPPOKEREN is dan is het goed.Zo mijn HUISJE.heb je die al gekocht voor me.Heb je geen foto van die BOTEXGUY HIIHI jullie maken ook wel toepasselijke leuke namen voor alles.Ja en NEDERLANDERS blijf je toch houden overal.Maar je geniet vooral en dat moet je blijven doen.
    En wat een mooie plaatsen waar je ben.En dan ben je er nog maar net
    Hier alles goed ik ben een WEEKENDJE met NEL.naar VALKENBURG geweest was ook leuk hoor mooi weer gehad.Nou AVONTURIER blijf op die plank staan ik ga je zeer zeker wat sturen.ik wacht weer op je volgende verhaal.
    Veel liefst TRUDY MOON
    dikke knuff voor je xxxjes

  • 13 Oktober 2008 - 05:41

    Olovv:

    leuk yvonne al die verhalen zijn echt supperrr opgeschreven
    en de foto`s zijn ook heel leuk
    nou ik wacht op het volgende bericht

  • 13 Oktober 2008 - 07:58

    Pia Schuurman:

    Hoi meid wat heb je weer een super verhaal geschreven.Je heb ook weer een hoop leuke dingen beleefd zoals met je beha die Jakop aan had leuk gezicht.En altijd maar al die petjes passen samen met Richard leuk stel zijn jullie hihihhh.Dolfijnen en walwissen gezien super en dan dat surfen niet te vergeten en EEN keer de op gestaan geweldig meid.En vandaag begint dan het echte werk je gaat samen met Sjoerd werk zoeken succes de mee meid.En we gaan je zeker een leuk pakketje opsturen ook met je nieuwe truitje wat je was vergeten heel veel plezier zo saampjes he ik hou van je niet vergeten he en hier gaat ook alles goed dikke knuffelxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    tot horenssssss byeeeeeee.

  • 13 Oktober 2008 - 10:57

    Annabel :):

    Oh mijn god, wat een geweldige foto's!
    Yvonne en de mannen ;)
    Stiekem ben ik wel jaloers nu ik gewoon mn huiswerk zit te maken en jij waarsch lekker in het zonnetje aan het chillen bent! Maar je verdient het! Enjooooooooooy x

  • 13 Oktober 2008 - 11:20

    Duco:

    Yvon!!
    Leuk, fan-tas-tisch gewoon! En mooie foto's!
    Veel plezier en geniet van elke dag (ook al is het soms best moeilijk!!), maar dat zal wel goed komen!!
    Kus
    Duco!

  • 13 Oktober 2008 - 13:07

    Maaike:

    Yvon!!!!!!! :D

    je hebt echt veel berichtjes..hihi ben dus niet de enige hier die je mist! als je naar new zealand gaat kan ik je nog wel wat tips geven.. en heb je in australie ook hotsprings? dat is zooo gaaf 's nachts!

    leuke foto's weer!
    ik heb op mijn hyves nieuwe foto's..moet je maar ff kijken! gisteren hadden we het honkbal toernooi..was echt tof!

    take care sweety, xxx

  • 13 Oktober 2008 - 14:37

    Lineke:

    hai scheetje van me. meid wat een heerlijke tijd heb jij daar zeg kreeg gewoon een beetje kippenvel ervan. een te gek dat je heb gesurft en natuurlijk de kunst dat je ben blijven staan.. en zo te zien heb jij het wel naar je zin he met al die knullen.. richard is wel een lekkertje pas wel bij jouw.. en al die mutsen en die hoeden jij lijk af en toe wel een modelletje.. te gek..jonge hippie.. en al die foto`s ook weer helemaal te gek jammer dat je anyboy er niet op heb wagelijk zo anobol..
    nou meid hoop dat je veel plezier heb met fruit plukken gezellie hoor en uhh gewoon doorgaan h... met waar je mee bezig ben... ben trots op je.. ga je zeker wat leuks toe sturen.. nou meid een hele dikke kus van mij en tot snel weer met je geerlijke avontuur verhalen gr lin xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 13 Oktober 2008 - 20:04

    Jolanda (buuf):

    Hoi Yvon
    Zal je wel een beetje rustig aan doen met al die mannen in BH's haha en ja botexfiguren brrr walg ik ook van nou meid werkse van de week en tot je volgende verhaal!!! Greezzzzzzz

  • 14 Oktober 2008 - 06:21

    Edwin - Sydney:

    He gekkkoooow,

    ik heb je ff getraced ... op waarbenjij. Prima oke profieltje!

    Interessante verhalen en funny pics. Zo te zien vermaken jullie je prima. Ga zo door.

    Hier in Sydney is het zoals altijd heerlijk chill. Heb geen drang om me te verplaatsten. Zit lekker in de vakantie-modus.

    Enjoy en spreek je laterzzz.

    Edwin

    edwinvandermeulen.waarbenjij.nu


  • 14 Oktober 2008 - 06:22

    Edwin - Sydney:

    He gekkkoooow,

    ik heb je ff getraced ... op waarbenjij. Prima oke profieltje!

    Interessante verhalen en funny pics. Zo te zien vermaken jullie je prima. Ga zo door.

    Hier in Sydney is het zoals altijd heerlijk chill. Heb geen drang om me te verplaatsten. Zit lekker in de vakantie-modus.

    Enjoy en spreek je laterzzz.

    Edwin

    edwinvandermeulen.waarbenjij.nu


  • 14 Oktober 2008 - 08:31

    Krulle Bol!!!:

    Ejj zo te zien aan de foto's en text heb je het leuk ik zit zo te lezen en heb best spijt dat ik niet ben meegeweest Backpacken super leukefoto's

  • 14 Oktober 2008 - 08:35

    Anita:

    Hoi Yvonne, weer een heel leuk verhaal en we blijven je volgen.
    Hier gaat het goed Ashley was gisteren jarig en je moeder en Kim zijn lekker blijven eten. Afgelopen zaterdag zijn de meiden naar de film geweest van anubis ze vonden het erg leuk.
    Blijf genieten en nieuwsgierig naar je volgende verhaal.
    Veel liefs

  • 14 Oktober 2008 - 19:00

    Jippie:

    hey rooie:D

    klikt/en ziet er leuk uit allemaal. nog tijd gehad om te rennen;)
    spreek je (K)

  • 14 Oktober 2008 - 20:24

    Ester A.:

    Hey hey

    Super dat je het naar je zin hebt!
    En nog veel plezier en wie weet tot over 2 weken!!

    liefs es


  • 16 Oktober 2008 - 12:02

    Margriet :

    Heeyyy Girl!

    Nou aan je verhalen en foto's te zien gaat et super met jou!! Je zit nu zekr niet meer in de stress ;) Haha
    Geniet er lekkr van!!
    Liefss Margriet

  • 18 Oktober 2008 - 09:14

    Anita:

    Hoi Yvonne alles goed, ik hoorde van je moeder dat je ergens kost en inwoning had en dat verder alles goed gaat. Hier gaat ook alles goed lekker gisteren aan de wandel geweest met de honden en het was lekker weer. We horen gauw weer wat van je . Veel liefs xxx

  • 18 Oktober 2008 - 16:17

    Bianca Je Excollega:

    Jeetje zeg! Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! En... Je bent met allemaal mannen WOEHOE Goed geregeld ;) Foto's zijn leuk.
    Fantastisch meid. Veel plezier daar nog. Kus

  • 20 Oktober 2008 - 09:44

    Maroëlla:

    Hey Yven.
    Ik loop een beetje achter op je berichten omdat ik in het ziekenhuis lag maar echt super.. Je lijkt ook een echte backpacker met al petjes enz... echt staat je goed :D:D Echt cool dat je hebt gesurft en walvissen,orka's en dolfijnen wooow... coool
    Take care ai...
    En power....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 27 Feb. 2008
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 71553

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Hit the road with my Liefke, Piefke, Pafke, Poefke

01 December 2011 - 14 December 2011

One of my dreams come true! Climbing Kilimanjaro

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

2 maanden de ervaring proeven van de animatie!!

31 Januari 2010 - 27 Maart 2010

Een nieuw avontuur tegemoet!

Landen bezocht: