Almost leaving Perth but how? That's the question! - Reisverslag uit Perth, Australië van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu Almost leaving Perth but how? That's the question! - Reisverslag uit Perth, Australië van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu

Almost leaving Perth but how? That's the question!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

11 Mei 2009 | Australië, Perth

Haiii there,

Zoals belooft hier het vervolg van het verhaal.
Ik heb het heel erg naar me zin nog steeds!
En geniet van de kleinste dingen, een koffie drinken bij Exomod of een volle maan boven de Swan River! Of gewoon doelloos door de stad wandelen en dan plekje tegenkomen waarvan je niet wist dat die er waren of een muziekje!

Bedankt voor de reacties echt heel gaaf dat jullie nog steeds een reactie plaatsen na 7maanden tijd en de verhalen ik weet het zijn niet zo kort ahha!

Nou ga er maar weer voor zitten zou ik zeggen!
En hoe gaat het met je ipod Bassie? haha:P


27 april

Ja we zijn lekker optijd opgestaan en rustig aan op gaan ruimen. Ik bedoel we hadden toch de tijd want Perth was nog maar 100 km verwijderd van ons! Op naar Fremantle waar we nog een koffie hebben gedronken ging Sjoerd nog even op de laptop want dit zou 1 van de laatste keren zijn dat hij die kon gebruiken. Ik ging even naar de markets daar staat Fremantle beroemd om om de markets! Het is in een grote loods en daar staan dan allemaal kraampjes. Van souvenirs van Australie tot schoenen, eten, drinken etc
Maar goed dat ik er niet al te lang gebleven bent want anders had ik mezelf scheel gekocht!
Terug naar Sjoerd die nog lekker aan het typen was, besloten we om de rit naar Perth te vervolgens! Zoals wat we altijd deden in de auto was muziek luisteren. En zo kwam dan de laatste keer aanzet. Nog 1 keer Telekids met 3 minuten, Bad Bad Leroy Brown en the Blues Brothers met zicht op de stad was het einde van de reis die eigelijk in Sydney begon en die nu defenitief eindigd in Perth!
Ook moesten we natuurlijk een vriendschapbandje hebben en die dragen we om onze arm nu!
Sjoerd moest Jakob ophalen en ik zou naar een hostel gaan die ik had gevonden en die was best goedkoop voor 1 week zo'n $ 120
Maar toen we daar eemaal aankwamen was die vol de vrouw achter de balie gaf mij een blaadje met nog meer hostel erop maar of die waren te duur of waren vol. Sjoerd die zou misschien ook in een hostel gaan slapen maar wist het niet zeker! Na een tijdje zoeken zei Sjoerd: Okay ik weet wat we doen pak je backpack en je andere belangrijke spullen dan ga je een hostel zoeken en dan ga ik Jakob ophalen.' Nou ik mijn spullen gepakt en daar stond ik dan met mijn backpack in Perth City zonder dak boven mijn hoofd.
Ik ging naar het hotel toe en daar op internet kijken voor een hostel! Totdat mij chefkok mij zag en vroeg wat ik kwam doen met al die spullen? haha zei ze grappig en ik vertelde wat er was gebeurd en gelijk zei ze: Je kan wel bij mij crashen vannacht. Nou daar zij ik geen nee tegen en bleef ik op haar wachten totdat ze klaar was met werken! Ze woont in Beechboro zo'n 30 min van de stad en kon ik daar op een sofa slapen! Ik moest net doen of ik thuis was zei ze!

28 april

Heerlijk wakker geworden bij Rachel en ontbeten ze moest om 14:00 uur beginnen en hebben we tot die tijd een film gekeken. Rond 13:00 uur gingen we naar het station waar ze mijn afzette met al mijn spullen, ik had met Sjoerd afgesproken bij Jakob die aan het werk was! Samen zouden we met de auto naar Soultree gaan en ging ik daar vragen wanneer ik daar kon beginnen met werken! nou die volgende dag kon ik ik daar om 10:00 uur beginnen. Die avond ging ik met Jakob en Sjoerd naar de bioscoop naar The Fast and the Furios ja volgens mij schrijf je dat zo ahhah! Nou wat een gave film was dat zeg! Hun dachten dat ik er niks aanvond maar vond het geweldig. Nou na een toffe avond zat ik vervolgens met hetzelfde probleem als gister ik had nog geen slaapplek en belde allemaal hostels op maar die waren vol en besloot nog 1 keer Rachel te bellen om bij haar te slapen ze vond het geen probleem.
Nadat ik was afgezet bij Rachels huis door de jongens, stond ik daar weer met mijn backpack haha en zo voelde ik mijzelf ook!

29 april

Ja vandaag was ik vroeg wakker geworden bij Rachel die avond daarvoor had ik gekeken hoelaat de bus ging naar Bassendean Station. Ik woon in Beechboro en dat valt onder Bassendean! Ik met mijn backpack en de andere spullen naar de busstop maar het ging niet goed ik had hem op één of andere manier gemist en toen dacht ik okay wat ga ik doen? Of een taxi vragen maar dat is gewoon heel duur of ik vraag een lift. Ik vroeg een lift, ik keek wel wie er in de auto zat niet dat ik het aan een rare man zou vragen! Toen ik bij een rotonde stond kwam er een vrouw aanrijden en ik klopte op de rijt en ik vroeg:' Mevrouw ik weet dat het een onbeschofde vraag is maar zou u mij naar Bassendean Station kunnen brengen?' Maar natuurlijk meid zei de vrouw! Nou dat was zo vriendelijk haar zoontje zat achterin en Carolijn zo heette ze bracht mij naar het station. Onderweg een leuk gesprek gehad over wat ik deed enzo.
Eemaal bij het station aangekomen zei ze:' Yvonne als ik nog een keer iets voor je kan doen moet je mij bellen hier is mij nummer.' Nou ik stond verbijsterd te kijken en bedankte Carolijn vriendelijk. Ik had nooit gedacht dat ik het zou durven hahah!
Nou op naar Midland Station en daar pakte ik de bus naar Glenn Forest waar mijn nieuwe werk is! Echt het ligt heerlijk in de bossen zo rustgevend. Het heet Soultree waar Sjoerd ook gewerkt heeft, het is een organic cafe/ store. Alles is organic, ze hebben zelfs organic cola nou heb je daar ooit van gehoord? Ik niet hoor, maar ze maken alles zelf. Ik zal ze even voorstellen, Jenny en Willow zijn de eigenaren ( moeder en dochter) en dan heb je Mango dat is een goede vriendin van hun en Rosie die woont ergens vlakbij in de heuvels en dan heb je mij een Hollandse meid die het avontuur opzoek in Australie!
Willow heeft 2 kinderen en is lesbi en Mango ook! Jenny is een vrouw van 54 jaar maar als je haar ziet zou je dat niet zeggen! En Rosie is een lieve meid soms een beetje stil maar help je overal mee!
Ik ben daar aan het afwassen en koffie aan het zetten en mensen aan het helpen met eten!
Ik heb me een beetje op de achtergrond gehouden en even gekeken hoe dat allemaal eraan toeging!
DIe dag was ik 17:00 uur klaar en pakte ik de bus naar Midland en dan de trein naar Perth en ging ik weer opweg met mijn backpack ik was het helemaal zat met mijn backpack en ging opzoek naar een slaapplek! Ik was moe en wilde gewoon een hostel toen ben ik naar het eerst hostel gegaan die ik zag en heb ingecheckt! $ 26 was een kamer en wist dat ik dat niet nog een keer zou doen. Die avond daarvoor had Rachel mij aangeboden om bij haar te komen wonen ze had toch nog een kamerover en daar heb ik over nagedacht. Die avond ben ik naar het hotel gegaan en vroeg Rachel ofhet aanbod nog steeds geldig was, natuurlijk antwoorde ze ik zal even Dicko bellen ( haar housemate). Nou dat was goed en kon er morgen al in!
TOen ik even achter de computer zat kwam mijn manager naar mij toe en vertelde dat ze mij niet meer nodig hadden wat ik ook al verwacht had, maar ik gaf het geen ongelijk ik had er vrede mee!
Toen ik hem een paar weken geleden vertelde dat ik naar het zuiden zou gaan ging hij daarmee akkoord, maar vertelde dat ik maar 20 uur per week zou gaan werken nou prima toch. Ik bedoel dan heb ik nog steeds die baan en aan nog die andere baan! Maar toen zei hij tegen mij dat hij mij niet meer nodig had omdat hij al 2 nieuwe mensen had gevonden maar hij zou mij opbellen als hij mij nodig had maar ik wist dat het niet zo zou zijn! Maar toch kom ik daar nog over de vloer want mijn virenden werkte daar enzo!
Ja het is een lange dag en zo voelde het ook! Het moment dat ik Soultree binnenkwam had ik het gevoel of het al 17:00 uur in de avond was.

30 april

Ik werd wakker van het geluid van de auto die zich buiten op de straat bevonden en toen belde ik naar Jenny om te vragen of ze mij vandaag nodig had op werk en ze had mij nodig maar ik moest wel dichte schoenen kopen! Dus ik met mijn spullen het hostel uit dat zou de laatste keer zijn dat ik met mijn spullen aan het schouwen was GELUKKIG! Nou schoenen gekocht en vetrokken naar Soultree! Kom ik daarbinnen en roept Mango zo: Hé woon jij in de bossen ofzo omdat ik je alleen maar met je backpack ziet?' Haha nou gelukkig niet, nou zij woont in een campervan al voor een paar maanden lang haha!
Nou lekker aan het afwassen en Jenny helpen met de lunch er moest allemaal burgers gemaakt worden, maar toch hield ik mijzelf een beetje op de achtergrond omdat ik helemaal niets afwist van de producten totdat ik bij mezelf dacht:' Kom op Yvonne probeer het gewoon stap uit die zone haha.' Nou toen ging langzaam mensen helpen liet ik de afwas voor wat het was en begon te helpen! Ook zag ik hoe Jenny heerlijke Vegieburgers aan het maken was en vroeg aan mij of ik er ook eentje wilde! Nou daar zeg ik geen nee tegen! En wat een heerlijke burgers was dat zeg, Een bolletje met een burger, ui, bieten, wortel, tomaat en sla. Nou ik ben geen vega maar het was echt heerlijk! Naderhand had ik nog een leuk gesprek met Jenny en vroeg mij dingen van thuis en zij vertelde mij ook dingen wat tot een leuk gesprek leidde!
Ze had tegen Mango gezegd dat ze mij naar Midland Station moest brengen omdat ze niet wilde dat ik met zoveel spullen zou moeten sjouwen dus bracht ze mij naar het station! Hahah Mango is echt zo gek al een deur, soms loopt ze echt met de raarste kleding maar haar maakt het allemaal niet uit!
Op naar het Perth City met nog steeds mijn backpack en toen heb ik weer op het internet gezetten en op Rachel gewacht waarmee ik naar huis zou gaan. Kwam daarbinnen en zag dat het bed al in mijn kamer stond, WOW dacht ik een eigen kamer die heb ik echt voor 100 jaar niet gehad haha. Zette mijn spullen op de grond en ging lekker slapen in mijn kamer!

1 mei

Vandaag naar mijn werk en vanavond is het een muziekavond en daarom moet er veel eten gemaakt worden WIllow is al druk bezig en ik en Rosie zijn er ook nog. Het is best druk vandaag een beetje koffie maken en weer afwassen en ook moet ik rode bieten schillen dat je hele kleding onderzit ahah en wortel! En opeens vraag WIllow aan mij of ik een groene smoothie kan kan maar dat kan ik niet, dat is spinazie, dadels, banaan en water en echt JAMMIE!
Maar ik hoorde dat er ook een vegieburger gemaakt moest worden en toen zei ik:' Maar ik kan wel een burger maken!' Okay Rock on zei ze hahah
En het ging echt goed ik had gezien van Jenny hoe je die burgers moest maken!
Nou rond een uur of 4 ging ik naar huis en Rosie heeft mij naar Mundaring gebracht en vanaf daar kon ik de bus nemen naar Midland. Allemaal kinderen in de bus die heel vervelend waren haha en sommigen zaten helemaal mijn laptop te bewonderen en vroeg er dingen over! Vervolgens naar de stad gegaan en ben ik naar Dominque gegaan want die had ik ook al 2 weken niet gezien gezellig gepraat en toen kwam Rachel er ook bij heeft ook nog een pint meegedronken!


2 mei

Ik ging eens kijken hoelang het zou duren als ik van mijn huis naar Bassendean Station zou lopen! Nou 1 ding doe het nooit ik heb er 2 uur over gedaan en toen was ik er eindelijk! Ik moest om 12 uur bij Jakob zijn werk zijn want hij en Twan gaven een BBQ en morgen ging Sjoerd en Jakob weg! Ik was optijd bij Jakob en zag al mijn overige spullen nog in de auto liggen bij Tido en Joyce heb ik mijn spullen verzameld en wat een rotzooi in die auto ik heb hem maar gelijk helemaal opgeruimd! Twan had al lekkere salades gemaakt en Jakob had al wat vlees op de barbie gegooid! Toen kwamen Susie, Erica en haar man en Jara eraan! Het eten was echt lekker evenlater belde Sjoerd op dat hij klaar was bij zijn werk en vroeg hij of Jakob hem zou kunnen komen ophalen!
Na de gezellig barbie was het einde inzicht! De reis was op een punt gekomen waar we afscheid moesten nemen van elkaar. We zijn nog met ze 3en op de foto gegaan Jakob, ik en Sjoerd! En dit was het echt moment waar we afscheid gingen nemen van elkaar!
Ik moest toch een traantje laten, ik ben gewoon zoo slecht ik afscheid nemen! Ook omdat wij altijd zo lekker gek deden dat zal ik missen.
Vanaf Sydney zijn we naar Cairns gegaan, Alice Springs, Adelaide, Sydney en nu Perth! Wat heb ik een SUPER tijd met je gehad Sjoerd, we heben ongeveer 5 maanden samengereisd met ontzettend veel hoogte punten meegemaakt en wat laten we toch mooie herrinneringen achter in dit GEWELIGE land en ook zal het voor altijd in mij hart blijven!
We hebben elkaar echt goed leren kennen. Vanaf dit punt gaat Sjoerd lekker naar Darwin met Jakob en Alice waar ze ontzettend naar hebben uitgekeken! Ik heb er een hele goede vrienden bij!
Na afscheid genomen te hebben heeft Sussie mij en Twan naar huis gebracht!
Dicko dat is ook een housemate van mij vroeg of ik meeging naar de pub om een paar biertjes te doen nou die avond was gezellig!

3 mei

Na lekker uitgeslapen te hebben was de zondag aangebroken! Rachel heeft een Wii dat is echt SUPER leuk! Dat hebben we 4 ur lang gedaan tot aan balance spelletjes en yoga! Tot aan tennis en bowling we hebben ons dood gelachen! Vervolgens moest Rachel werken om 16:00 uur ik ben meegegaan naar de stad en een beetje rondgehuppeld lekker bij de rivier gezeten met mijn laptop en genoten van het uitzicht. Het wordt nu ook vroeger donker hier, toen ik hier net kwam ging de zon pas 21:00 uur onder en nu gaat de zon 17:30 uur onder ongeveer! En de mensen hier gaan het koud krijgen voor mij is het heerlijk rond de 25 graden! Rachel heeft zelfs al haar elektrische deken onder haar lakens liggen haha. Die avond heb ik op Rachel gewacht en ging ik weer terug naar huis en ben ik lekker vroeg gaan slapen.

4 mei

Vandaag ging ik weer lekker aan de slag met werk 10:30 uur kon ik beginnen.
Het was niet zo druk vandaag. Ik vind koken steeds leuker worden omdat hun ook allemaal hun eigen dingen maken vind ik het heerlijk om te kijken hoe hun dat doen! Zo maken ze een bieten-chocoladen taart! En rodebieten bollen en dat is dan rauw! Het schijnt dat het echt helemaal in is hier rauw-voer! Ook maken ze muffins, megapies! Echt en nu eet ik bijna al 2 weken vega hahaha wie had dat ooit van mij verwacht! Ook hebben ze heerlijk smooties en juicen! Green Smooties zijn met spinazie, dadels, banaan en water en dat is HMMMMM! en heel gezond voor je het is ook echt een zaakje waar ze allemaal leuke spulletjes verkopen, zoals hippie kleding, wierrook!
Toen ik klaar was met werken ben ik lekker naar huis gegaan en vond ik het eens tijd dat ik ging hardlopen, dus heb ik van mij slippers hardloop schoenen gemaakt en ben ik gaan rennen! In totaal ben ik een halfuur bezig geweest met ook wat push-ups en buikoefeningen hahah!
En daarna lekker gaan slapen.

5 mei

Ja het was weer werk geblazen dus weer lekker aan het schoonmaken en een beetje koffie zetten en gasten helpen. Nou soms denk ik wel eens dat ik in Nederland ben man! Dan kom ik op 1 dag wel 5 NL tegen die zijn hier allemaal blijven plakken hahah!
En dan hoor dat ik dat ze Nederlands zijn en vraag ik waar ze vandaan komen en dan komen ze uit Nederland en dan zeg ik dat ik daar ook vandaan kom!
Ik heb het heel erg naar mijn zin daar bij Soultree de mensen zijn echt vriendelijk.
Die dag ging ik naar huis en kreeg ik van Jenny een hele pumpkin quiche en currytaartjes en plumtaartjes nou echt ik kom niet om van de honger! Rond 17:00 heb ik de bus gepakt richting huis en ben deze avond weer gaan hardlopen! Het is heerlijk als je thuiskomt en dan douchen en lekker slapen haha.

6 mei

Nou een keer aan het werk hahaha vandaag werk ik 1 week bij Soultree ik heb nu al $ 300 verdiend elke dag spaar ik $ 50 op en breng ik aan het einde van de week naar de bank! Vandaag was het gezellig en kwam een vrouw Linda binnen die komt ook uit Nederland en die gaf mij een boek wat ook in het Nederlands was! Ik hou helemaal niet van lezen maar dit boek had ik binnen 1 week uit. Elke dag lezen toen ik in de bus zat, zat te wachten op de bus in de trein! Het boek heet ' Verkocht' en ging over vrouwenmishandel! HEt greep mij echt en was heel indrukwekkend.
Die avond toen ik thuiskwam was Rachel en Dicko ook thuis en Rachel gaf een barbie, allemaal vlees en salades en tuurlijk een lekker biertje! Ze had een paar vriendinnen uitgenodigd en later kwam ook een vriend van Dicko! Adam heet hij en werkt met wijnen toevallig had hij allemaal wijnen in de auto staan en kregen we uit het niets een hele wijn proeverij!
Die avond hebben we Wii gespeeld en had ik weer een taart meegekregen dit keer een appel/dadel taart JAMMIE!
Was echt een gezellige avond!

7 mei

Ik moest werken vandaag maar toen ik net in de trein was gestapt belde Jenny mij dat ik niet hoefde te komen vandaag!
Nou okay dacht ik, dus ik wilde naar de stad toe gaan om mijn verhaal te typen maar moest eerst mijn oplader hebben van mij laptop! Dus ik thuis waren Rachel en Dicko al wakker en Rachel vroeg wat ik ging doen vandaag? Naar de stad wilde ik gaan, dus ik kon met haar meerijden !
Maar onderweg vertelde ze mij iets nieuws het heet Geocaching! Het is over de hele wereld en het werkt met een GPS, dan leggen mensen ergens een klein pakketje neer en vertellen ze de coordinaten op de PC waar ze het hebben neergelegd! Als je het pakketje gevonden moet je er iets in achterlaten maak niet uit wat en vertellen wie je bent! Dus Rachel en ik zijn naar een plek gereden en hebben een pakketje gevonden en ik heb er een buttom ingelegd en mijn naam erin geschreven! Zo'n pakketje kan bij jou in de straat liggen echt bizar maar TOF!
En die dag heb ik met mijn gekke tante Lineke op msn gezeten hahaha
En heb ik in de avond een lekker biertje gedronken bij het hotel en ben ik s'avonds met de bus naar huis gegaan

8 mei

Vandaag moest ik wel werken en het was gezellig man vandaag lekker druk en hebben vandaag meegeholpen met koken ik weet nu
wat recepten en ga het ook proberen om thuis te maken! Ook wat smooties gemaakt en toen was het 16:00 uur en ging ik naar huis!
En heb ik lekker kip bereid en gemaakt en ben ik voor de tv gaan zitten en heb een lekker film avond gehad hahah!
Ondertussen even buikoefeningen gedaan en wat opgedrukt aha!
En zo viel ik bijna in slaap op de bank dus ben ik maar lekker naar bed gegaan!

9 mei

Lekker uitgeslapen en ben ik met Rachel naar de markets gegaan in Malaga hebben we daar even lekker wat gegeten en heeft Rachel mijn meegenomen naar een elektronica winkel maar ook met bedden en stoelen bureaus! Hebben we daar echt 40 minuten in een relaxstoel gelegen met massage constant liepen er mensen voorbij en keken ons echt aan van wat zijn jullie aan het doen! Daarna zijn we naar huis gegaan en ben ik met Rachel naar de stad gegaan. Zij moest om 16:00 werken en ik ging mee naar de stad onderweg heerlijke muziek gedraaid en keihard! Ben ik in het koffietentje gaan zitten en achter internet gegaan en opzoek gegaan naar een lift en een ticket van Darwin naar Sydney.
Daarna ben ik naar de Swan River gegaan en toen vroegen ze of ik zou kunnen werken morgen! Nou geen probleem lijk mij superleuk om daar weer eens te werken! James werkt daar niet mee, zijn moeder die de eigenaar is die zag James nooit en James wilde het allemaal op een andere manier en vervolgens is hij weggegaan! Wel jammer hoor want hij was echt tof, maar zijn moeder is ook een hele lieve vrouw en kan ik ook goed mee opschieten!
Ook heb ik Bryan gebeld en heel mijn familie gelijk ahah!
Ben ik met Rachel naar huis gegaan en hebben we tot 02:00 uur Wii gespeeld ahhah te verslaafend!

10 mei

Ik moest vroeg de bus pakken naar de stad en toen ik daar was ging ik naar de kiosk om daar die dag te gaan werken! Tot mijn verbazing was de kiosk nog dicht en dacht ik dat Janet zich verslapen had maar gelukkig kwam ze daar met allemaal boodschappen aan! Alles buiten gezet en zijn we begonnen, het was best druk omdat het vandaag natuurlijk moederdag is! Toen we klaar waren dat was rond een uur of 6 heb ik met Janet en haar vader nog een biertje gedaan. Wat ook heel lief was dat ze mijn een broodje meegaf naar huis! Waarshijnlijk kan ik daar volgende week weer werken. Ik heb nog een bakkie koffie gedaan en gzellig met mijn moeder op de webcam gezetten! Ik en Rachel gingen naar huis en hebben we nog 40 minuten Wii gespeeld!
Ook had Rachel een cadeautje voor mij, ahaha ik heb altijd van de stinkvoeten en heeft ze 2 snoepvoeten gegeven omdat die wel lekker ruiken! hahaha Super lief van haar!

Ik weet niet wanneer ik Perth verlaat maar ik ben opzoek naar een lift omhoog naar Darwin! Of ik wil gaan wwoofen Martina het meisje uit Zweden is ook in Perth aangekomen en die gaat nu voor 2 weken wwoofen met paarden enzo dus misschien ga ik met haar mee wwooffen. Zij heeft de hele oostkust gewwoofd en ze vond het geweldig! Dus ja of ik ga wwooffen en er is nog een andere optie met de bus maar dat wil ik liever niet want dat heb ik ook al oostkust gedaan!
Ik heb ongeveer 1 maand de tijd om naar Darwin te gaan hoe dat is nog de vraag en dan wil ik in Darwin ook Kakadu National Park gaan doen maar als ik dat niet haal voor 7 juli dan doe ik dat later als ik met mijn ouders in Cairns aangekomen ben dan neem ik of de auto of het vliegtuig naar Darwin en ga ik het alsnog doen! En ik moet nog een ticket boeken naar Sydney dat ik wil op Sydney Airport sta als hun aankomen!

Verder heb ik het heel erg naar mijn zin op mijn werk en nog gewoon in de stad ik weet wel dat ik het allemaal heel erg zal missen als ik wegga!

Oh ja Jippie, eftpos betekent pinnen, betalen met je bankpas haha:D

Nou Ciao en tot schrijfse

P.S. Oh ja Theo,:D ik zat zo op het internet mijn vorige verhalen een beetje te lezen en toen kwam ik tot de ondekking dat ik bijna al 9 maanden weg ben staat de 5de Mumm al koud:P ?

Liefs Redhead:P





  • 11 Mei 2009 - 21:32

    Ed En Wil:

    Superrrrrrrrrrr!!!
    Nu wel de eerste.Yes
    Ga je verhaal nog wel ff
    goed lezen hoor. Foto's hebben we natuurlijk wel bekeken.
    De stress is hier niet te harden, Blokken, blokken en nog eens blokken. Je kent het wel.
    Examens, scriptie op tijd inleveren.Poehpoeh,
    gaat vast allemaal wel lukken voor de meiden.
    Veel liefs en dikke XXXXX
    Ed-Wil-Birgit en Larissa.

  • 12 Mei 2009 - 09:43

    Jip:

    jaa we worden onder druk gezet dat we reactie's moeten plaatsen:P
    klinkt weer leeuuk hoor...en ik hier maar zwoegen :( maar mijn vakantie is ook geboekt:D
    x

  • 12 Mei 2009 - 14:55

    Kim:

    Heeey

    klinkt allemaal weer super hoor.
    hier gaat ook alles goed en heb nu al zin in de vakantie daar bij jou in Australie:D

    Dikke Kus xx

  • 13 Mei 2009 - 05:54

    Sjoerd:

    Yvonne!

    Leuk verhaal meid. Dus je gaat Perth bijna verlaten. Ik ben beneiuwd hoe je dat gaat doen. Verrassing... Ik heb besloten om nog lang niet naar huis te gaan. In Broome verzet ik mijn ticket naar eind September...

    Schok! haha!

    Check je later en have fun!

    SJouwerd

  • 14 Mei 2009 - 17:22

    Lin:

    Zo daar zijn we weer, lang geleden... ja niet je verhalen hoor en pics. die lees en kijk ik altijd... te gekke reisverhalen weer... en ben benieuwd waar je nu weer terecht kom.... maak niet uit waar als jij het maar naar je zin heb belangrijk meid... nou ik hoop je weer een keer e zien op msn vond het erg gezellie om met je te chatten en je te zien nou ik hoop tot snel dikke kus van mij je gekke tante xxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Mei 2009 - 21:02

    Adje:

    Ja leuk verhaal en goede vriendinnen geworden met Rachel, jammer dat je niet meer mocht werken bij je oude hotel, maar je hebt nog twee baantjes over dus ..
    Het wooffen naar boven lijkt me wel wat voor jou, heb je ook goeie ervaringen mee gehad de vorige keren, nou geniet nog effe, want het is zo weer voorbij

    grote berehug xxxxx

  • 15 Mei 2009 - 21:34

    Trudy :

    Hoi Avonturier,

    Hier zijn we weer gesellie hoor.
    Om elke keer je verhalen te lezen.Het was weer super,en je fotos ook, je ziet er gelukkig en goed uit.
    Ja afscheid nemen van Sjoerd zal zeer zeker niet leuk geweest zijn hij was toch je reismaatje .Maar als je weer in ons kikkerlandje ben dan ga je mekaar zeker weer terug zien.
    Maar eerst nog effe genieten.Maar ik vondt wel leuk dat je me stem niet herkende,toen ik je belde.Ja je ben toch al 7 maanden weg.Nou een gezellig verblijf in Darwin,en dat wooffen met die paarden lijk me wel geweldig.
    Nou tot je volgende verhaal dan maar weer.

    Bye DIKKE KNUFF VAN TRUDY EN MOON. XXX

    ADIOS, DOEI AVONTURIER

  • 18 Mei 2009 - 11:05

    Nel Castelijns:

    Hallo Yvon,
    Weer een hardstikke leuk verhaal. Zo te lezen kom je echt niet om van de honger. Had je ooit kunnen denken dat er zoveel mensen behulpzame mensen waren, zoals die vrouw die je een lift aanbiedt of die andere die je zomaar een slaapplaats aanbiedt.
    Nu nog heel veel plezier en ik kijk weer uit naar je volgende bericht.

    Groetjes,
    Nel

  • 20 Mei 2009 - 05:44

    Anita:

    Hallo Yvonne, weer een leuk verhaal.
    Wij hebben onze vakantie ook weer achter de rug.
    We hebben het erg naar ons zin gehad je vader is ook nog een dag langs geweest, erg gezellig.
    s'Avonds was het wel koud, de meiden hebben in de tent geslapen en 1 nacht in de caravan.
    We hebben lekker gefietst en gewandeld en ik ben met je moeder ook in de zoutgrot geweest lekker ontspannen.
    Yvon geniet van alle mooie dingen.
    Veel liefs uit overschie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 27 Feb. 2008
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 71472

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Hit the road with my Liefke, Piefke, Pafke, Poefke

01 December 2011 - 14 December 2011

One of my dreams come true! Climbing Kilimanjaro

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

2 maanden de ervaring proeven van de animatie!!

31 Januari 2010 - 27 Maart 2010

Een nieuw avontuur tegemoet!

Landen bezocht: