Woon in een woonwagenkamp - Reisverslag uit Perth, Australië van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu Woon in een woonwagenkamp - Reisverslag uit Perth, Australië van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu

Woon in een woonwagenkamp

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

08 Maart 2009 | Australië, Perth

Hallo luitjes,

Hier weer een lekker berichtie van mij uit Perth ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden, ik wel in iedergeval en bedankt voor alle recaties helemaal TE GEK!!!!

24 februari

Vandaag ga ik werk zoeken ik heb mijn CV uitgeprint en ik ben gaan uitdelen. Bij een hotel wat koffieshops, bars en nog meer dingen.
Niet dat ik ver kwam want Sjoerd die zou naar de stad toekomen en hebben we afgesproken. Het was gelijk weer gezellig gelijk weer praten over alles en nog wat! Ik heb hem Kings Park laten zien hij was daar nog niet geweest. Daar hebben we lekker een broodje gegeten en zijn we teruggegaan naar de stad.
Sjoerd die moest rond 17:00 uur teurg zijn in Midland dat ligt 30 min weg van Perth. Ik ben met hem meegegaan om daar ook in een groot winkelcentrum rond te kijken voor werk, ik rond een uur of 6 terug gegaan naar Perth. Ik wilde niet naar het hostel omdat het echt saai was daar, toen ben ik maar naar de Swan River gegaan en heb daar om een bankje gezeten aan de waterkant.
Het leuke is dat daar een heel luxe restaurant zit en heb hele tijd gekeken hoe hun het deden joh dat is echt leuk.
Naderhand had een gastvrouw door dat ik zat te kijken, ik heb daar heerlijk gezeten muziekje in mijn oren en genieten. Dat is echt mijn plekje geworden.
Naderhand ben ik naar huis gegaan maar tot mijn grote verbazing belde Sjoerd mij dat hun nog een plek over hadden in de tent en dat ik daar dus naartoe kon komen.

25 februari

Vandaag ga ik naar de camping in Midland verhuizen om zo ook iets geld te besparen.
Ik moet toch nog wat dingen regelen in de stad en Mike die ging mee. Eemaal alle dingen gedaan ben ik met mijn spullen, nou dat zijn er echt holllllll veel. Je gelooft het of niet maar het ging regenen en dat zou je toch niet denken als je hier in Perth ben. Ik naar het trein station, Mike ging ook mee hij moest nog wat doen in Midland!
Eemaal aangekomen bij het winkelcentrum heb ik een winkelwagen gepakt en heb ik al mijn spullen daarin gezet en ben ik zo verder gaan reizen. Bij elke winkel vragen of hij mee naar binnen mocht ahha. Afscheid genomen van Mike die ga ik ook in de stad nog zien maar nu ging hij weer terug naar Perth. Ik nog wat boodschappen gedaan en toen kwam Sjoerd. Op naar de camping en daar zat Jakob. Nou mijn spullen neergelegd en omdat ik eten had heb ik gekookt. Een recept wat Richard en ik heel lekker vonden spaghetti met tonijn en sweet& sour.

26 februari

Heerlijk geslapen op mijn matje van 2 cm dik haha. Ja Richard ik slaap er nog steeds op haha!)
Lekker een broodje gegeten en met Sjoerd naar het winkelcentrum gegaan en daar heb ik weer werk gezocht. Maar wat je duizend keer hoort dat is: Ja we bellen je terug! Nou ga er dan maar vanuit dat je niet aangenomen word!
Daarna kwamen we bij een zaakje en daar vroegen we of ze werk had maar helaas. Maar haar man waarschijnlijk wel het was een hotel. Nou wij naar dat hotel bleek het 2 dorpen verder te zijn! Eemaal aangekomen keken we elkaar aan en dachten we echt wat is dit! Daar binnen gekomen zitten er allemaal van die locals daar binnen met hun lekkere biertje. Moesten we naar de eigenaar komen en die zei:'Ga daar maar zitten!'Wij zitten en echt wij moesten alle vragen stellen en toen was het zo okay. Wie wil er al eerst en tesdag? Dus ik ging eerst en ik kon morgen gelijk komen om 2 uur! Die eigenaar zei: When it's not good you out! hahahah
Het zijn Maori's die dat hotel runnen. Maori's komen uit NZ. Sjoerd ging we terug naar de camping en ik ging nog naar Perth even lekker op mijn plekje zitten haha.

27 februari

Nou vandaag is mijn testdag eerst lekker gegeten en daarna ben ik naar het winkelcentrum gegaan en heb ik daar gezeten en eigelijk verder een beetje rondgelopen. Ik kwam daar rond 13:45 aan en ben ik gelijk naar de ' topbar' gegaan dat is de eerst bar.
Daar heeft Rene ( vrouw) mijn uitgelegd hoe het werkte en waar alles stond. Die man die ik gister ook al zag, zat er nu weer en die drinkt dan tot 15:00 uur en dan gaan hij zijn dochter ophalen van school en dan komt hij terug. Hij weet zelf hoeveel hij kan drinken.
Na 1 dag wist ik al wie er een Kiwi - member hadden die krijgen dat korting om de 'schooners' dat is het grote van een glas bier!
Alleen als locals merken van bier zeggen dan denk ik soms weleens euuuhhh wat? Bijv. Toohey's extra dry noemen zij dan 'Tedds' haha en dan weet ik nu wel wat het is. Ook moet ik op de bottleshop letten het is een drive-in bottle shop. Dus mensen komen aanrijden en dan kom ik om te vragen wat ze willen. Je kan de hele tijd in de auto blijven zitten echt dat is zo'n uitvinding. Moet Nederland ook hebben man beter dan een drive-in van de MC Donalds.
Locals vroegen ook de hele tijd waar ik vandaan kwam en dat is zo'n gezellige meid was en een leuke lach had! Nou ik werd echt verlegen hahaha. Ook heb je van die opmerking van kan ik je tieten niet even zien ahhaha echt joh, ik zo van wat denk je nou? Maar dat was wel grappig. Naderhand liep ik naar de bodembar die is beneden, toen ik daar binnenkwam waren meiden daar volop aan het strippen ahaah. Nou kon morgen om 18:00 uur weer komen. Malia die zei tegen mij: Yvonne als je klaar bent mag je een staffie.'Ik zei een wat een staffie? Nou dat is dus gewoon een drankje voor het personeel! Toen ik naar buiten wilde lopen vroegen nog een paar local gasten of ik een biertje mee wilde doen nou dat wilde ik toch al doen want ik had mijn staffie nog hahah.
Echt super vriendelijke mensen, Mike, Callum en Mike haha Callum is ook een backpacker die heeft alleen niks gezien die is 10 maanden in Perth wezen werken en die gaat donderdag al naar huis.
En die andere 2 die komen gewoon uit Perth.
Nou thuisgekomen zijn we gaan eten en hebben de buren van ons, ons uitgenodigd om wat te komen drinken maar het is wel een BYO tje.
Nou daar is het bijna elke week kerstmis of kermis wat je wil haha. Allemaal knipperende lampjes maar goed super gezellig. Even voorstellen. Ron, Jessie hebben een kind van 5 maanden en ze leven al 2 jaar in op die camping!
En nog een vriend van de camping Johnny van Flodders. Hun hebben ook een trechter waar ze dan bier in gooien en dan moet jij die slang aan je mond zetten en open draaien en dan loopt je mond vol met bier. Nou ik ging dat doen. Ik dat ding openzetten maar mijn mond liep zosnel vol met bier dat ik het niet meer vol hield. Ik draaide me om en keek Sjoerd aan, nou als je bier in je mond heb door zoiets moet je vooral niet naar hem kijken. Ik moest keihard lachen en spuugde zo al dat bier over Johnny heen. Nou je had Jakob en Sjoerd wel op kunnen vegen want die kwamen niet meer bij. Nou gelukkig die andere ook niet!
Ook vroegen ze nog of we wat grass wilde (wiet) nou dat hebben we maar afgeslagen. Jessie wilde mijn laten zien hoe hij huisje eruit zeg maar ging ook gelijk al problemen vertellen dus daar stond ik dan voor 30 min even later kwam Jakob ook daarbinnen door Ron nou die kwam er ook niet meer uit ahha.
Ze hadden ook een matras aangeboden omdat ik op zo'n dun ding lag kwam Ron hem brengen bij de tent zei hij wel van ik hoop niet dat je het erg vind dat er wel een paar sex op is geweest. Ik en Sjoerd keken elkaar aan haha. Nou die hebben we die avond naast de tent neergelegt.

28 februari

Vandaag lekker opgeruimd bij de tent. Om 18:00 uur moet ik werken.
Ik kom daaraan en daar zaten Callum, Mike en Mike alweer die waren daar al vanaf 12 uur.
Nou ik stond weer topbar. Gewoon lekker biertjes getapt en beter die gasten leren kennen.
Callum vond ik echt een leuke gast hij komt uit Schotland maar helaas hij gaat donderdag weg.
Na een tijdje biertjes getapte te hebben zagen de andere chapwy's ( bargasten) dat Callum en ik elkaar leuk vonden haha. Dat was zo grappig om te zien. Het begon weer te regenen echt kan iemand mij vertellen waar ik ben? In Nederland of Australie ahaha
Ik vertelde tegen die bargasten dat ik het eigelijk wel lekker vond al het ging regenen en dat ik dan helemaal zin krijg om in de regen te dansen. Nou dat had Callum dus gehoord en die zei okay dan gaan we dansen. Ik ging checken of het regende en dat deed het zeker. Hij kwam naar buiten en ik ook en ik ging met hem dansen zoals beloofd! Echt dat was zo gaaf ahahha als die bargasten keken zo om het hoekje van de bar! Dat was een supermoment, daarna moest ik naar de bodembar om glazen op te halen. Het was Aborginal avond dus als die mensen heerlijk dansen en natuurlijk lekker drinken.
Naderhand was het 01:00 uur en was ik klaar maar een vrouw die daar werkte heeft om mij gewacht om mij naar huis te brengen en ook heb ik een Vegieburger van haar gehad! Zij zei je gaat niet alleen naar huis dat is veelste gevaarlijk je laat je maar thuis brengen en als je je verveelt mag jij mij gewoon bellen. Nou ik wist niet wat ik meemaakte allemaal zo vriendelijk.

1 maart ( alweer een nieuwe maand)

Vandaag lekker uitgeslapen en heeft Jakob baked beans met eggs gemaakt. Vandaag gaan we naar het strand en gaan Twan en Sussie dat is een nicht van Jakob en Twan een neef. Zijn we naar het strand gegaan, oh wat was dat heerlijk zeg om weer in de zee te zwemmen en wat een hoge golven zeg niet normaal! Daarna hebben Twan en Jakob worstjes gebakken voor de lunch!
Rond 18:00 uur zijn we naar Scarboughbeach gegaan en hebben we genoten van de zonsondergang en Sjoerd en ik hebben heerlijk nog gezwommen! Dit was echt een relax dag heerlijk.

2 maart

Sjoerd was te laat voor zijn werk en hoefde vandaag niet te komen dus hij ging bij de MC Donald's zitten schrijven, evenlater kwam ik ook naar de Mac en hebben we daar nog even gezetten. Sjoerd en ik zijn naderhand naar Fremantle gegaan. Maar wat wel jammer was dat het deze dag een public holiday was dus bijna alles was dicht en jammer man. We zijn ook nog even naar het strand gegaan wat heerlijk relaxen was. Ik ging nog even naar Perth om nog wat CV's uit te delen en ik ben ook nog even naar mij plekje gegaan ahah.
Jakob was naar een festival toe, een metal festival iets wat hij TOP vind haha. Maar mij niet gezien aahaha Sjoerd en ik zijn die avond naar de bioscoop gegaan. We hebben de nieuwe film The Changeling gezien. Echt een top film en top plekken helemaal alleen in die zaal. Richard die film is echt een aanrader! hahaha
Daarna kwamen we thuis en Jakob was er ook al maar die was helemaal verrot.

3 maart

Ja vandaag niet echt veel gedaan, ik heb weer CV's uitgedeeld en ik ben vandaag naar Perth gegaan en heb bij de tent opgeruimd! En wat dingetjes geregeld. Perth is echt een leuke stad.
Ja dit was gewoon niet zo boeiende dag ahha!

4 maart

Vandaag de tent opgeruimd heerlijk als dat weer eens gebeurd. En een beetje rondgekeken in Midland.
Ook zoals gister heb ik weer CV's uitgedeelt en ben ik teruggegaan naar mensen om te vragen of ze al werk hebben. En ik ben naar Perth gegaan en heb de krant gepakt uit een cafe en ben ook mensen gaan bellen voor werk. Naderhand zag ik in een boekje het Sheraton Hotel staan. The Westin Hotel waar ik vorige jaar gewerkt heb valt onder dezelfde motherhood als het Sheraton Hotel. Ik heb daar ook mijn CV gegeven en toen heb ik The Westi Hotel gebeld en gevraagd of ze een referentie wilde sturen, hopelijk gaat het lukken. Deze dag heb ik zoveel gelopen niet normaal. Ik moest vandaag koken, couscous, groenten en tonijn. ( Lekker he Richard haha).

5 maart

Sjoerd is vrij vandaag en gister hadden we het er over of naar de kapper te gaan. Maar dat vind ik te duur dus Sjoerd mag vandaag mijn haar doen. Ik doe niks aan de lengte maar aan mijn pony hahaa ik heb nu alles op 1 lengte het is best leuk hoor hahaha.
Daar zou ik weer naar Perth gaan omdat ik wou proberen om op Rottnest Island te gaan werken wat mij SUPER GAAF lijkt.
Maar ik heb de hele dag met Sjoerd in het winkelcentrum gezeten. Ik heb weer mensen gebeld en CV's uitgedeeld, ik word er gestoord van! Toen we naar huis liepen was ik het even zat, ik heb nog steeds geen werk en ik ben hier nu al 2 weken. Ik heb dan gelukkig vrijdag wel een testdag bij een hotel in Perth dus laten we dat even afwachten. Maar ik zat er ook een beetje doorheen. Ik wist even niet wat ik verder moest doen als ik klaar zou zijn met werken en vroeg mezelf af wat ik hier deed. Maar ik zat op de camping in mijn Wwoofboek te kijken en opeens had ik het weer terug. Ik zat in de zon en ik bedacht me opeens hoe leuk het misschien zou zijn als ik naar Broome gaat Wwoofen. Dan zoek je gewoon adressen uit die ook bij de toeristisch plekken liggen of gewoon niet. dan ontmoet je goed de locals en je kot op de mooiste plekken. Dus opeens wist ik het weer maar soms heb ik wel eens een dipje zonder een chippie!
Maar toch had Jakob heerlijk gekookt.

6 maart

Vandaag lekker vroeg uit de veren en ik heb besloten om hard te gaan lopen om zo toch ook mijn engerie eruit te gooien.
En ik kan je zeggen het was WARM, vermoeiend maar zo heerlijk toen je klaar was.
Heerlijk de tent opgeruimd en rustig aangedaan en rond 14:00 uur naar de stad gegaan, wat muziek gedownload. Hé Richard ik heb nu ook 'reflector' en al die andere nummers echt te GEK.
Daarna heb ik lekker op mijn plekje gezeten met een biertje en een lekker muziekje in mijn oor.
17:45 uur kwam ik aan bij het hotel, de manager Dave printe allemaal dingen uit voor mij en die avond moest ik met een Duitse meid mee lopen die avond. Nou ik mocht haar al gelijk niet, wat een chagorijn was dat zeg en alles heel snel zeggen. Ik dacht laat ik maar niks zeggen op mijn eerste dag. Naderhand kwamen er 5 dames binnen en die moeste binnen 1 uur weer weg dus ik tegen de manager gezegd en ook tegen de vrouwlijke chefkok. Die zei:' Ja wat moet ik daarmee?'' Ik zei:'Nou je dat je het even weet.'Omdat ik geleerd dat het ook wel handig is als de chefkok het weet ahhah. Maar ja voor de rest ging het goed, na 2 uurtjes zei Dave dat ik het goed deed en al veel dingen zelf deed omdat ik ervaring had. Hij belt mij zondag voor mijn rooster. Ook had ik nog 3 gasten die vonden dat ik het leuk deed en die gingen ervoor zorgen dat ik die baan kreeg ahhaahah, hele aardige gasten en leuke.
Nou hopelijk heb ik een baan haha zou TOP zijn. Wat de stripclub heeft mij niet meer gebeld.

7 maart

Na een stormachtige nacht toch weer de volgende ochtend aan de hardloop en rustig gaan douche en eten. Ik ben naar het winkelcentrum gegaan en lekker mijn ding gedaan. Sjoerd kwam er om 14:00 uur bij zitten. Vanavond gaan we naar een outdoor cinema met Jakob zijn oom en tante en Twan en natuurlijk Sjoerd.
We hebben 2 kippen gekocht en zijn met de bus richting Glen Forest gegaan daar werden we opgehaald door Tiddo.
De film ' Australia ' gingen we in de outdoor kijken. Wat was dit en toffe ervaring, iedereen lekker eten en drinken beetje picknicken. En zo je film kijken dan zit je op een strandbedje je film te kijken hahahah. De film was ook de moeite waard om te kijken. Ik moet Darwin ook niet doen en daar speelde de film zich veel af. Weliswaar in de jaren 90 maar toch.
Die avond konden we bij Tiddo en Joyce slapen en gaan we morgen naar een verjaardag van Jako zijn neef.
Outdoor films zijn zeker aan te raden.
Tiddo en Joyce wonen in de bossen en het is SUPER hier, groot huis en kijken zo over de heuvels.

Na 2 drukke weken heb ik toch hopelijk werk en kijk ik weer wat positiefer terug de toekomst aan!
Perth vind ik helemaal leuk echt waar. Kings Park waar je de hele stad kan zien, de outdoor cinema's mijn plekje bij de pier, de heuvels. hahaha Ik heb ook zin in de westkust, ik ga waarschijnlijk met Sjoerd het zuiden van Western Australia ( WA) doen en dan met de auto reizen, maar dan moet ik even kijken hoe dat zit met mijn werk.
De camping ben ik ook nog niet zat, maar als ik een baan krijg in de stad dan ga ik waarschijnlijk naar de stad verhuizen anders moet ik s'avonds door best een gevaarlijke buurt. Maar we zien het wel ook willen we binnekort naar Rottnest Island.
Het gaat lekker en het is nog steeds 30 graden hier gemiddeld.


Heel veel liefs Ullepoep :P




  • 08 Maart 2009 - 08:00

    Adriaan:

    Wat heb je nou met je haar gedaan halve gare???
    Superkrent!!
    Die kar met je spullen is wel te gek, weet je nog in Reit im Winkle toen je een kratje bier bent gaan halen met je karretje door de hele stad en maar lachen naar iedereen. Wel jammer dat je niet meer gebeld bent door dat local hotel, maar ja als nu in dat andere hotel maar een leuk baantje hebt. En lig je nu nog steeds op dat dunne matje of ben je nu toch op dat lekkere matrasje gaan liggen? Nou ja het is in ieder geval wel weer gezellig zo met zijn drieen en de familie flodder naast je in de tent. Nou veel plezier meissie en ik hoop dat ze wel weer bellen voor het rooster.
    Grote berehug xxx

  • 08 Maart 2009 - 10:04

    Anita:

    Hallo Yvon fijn dat alles goed gaat en dat je werk hebt.
    Hier ook alles goed. Ashley is met een werkstuk bezig over Autralië en heeft leuke foto's van jou in het werkstuk gezet.
    Ben benieuwd of Leidi het ziet.
    Wel hopen we hier op een beetje zon want die winter zijn we allemaal zat dus stuur een beetje.
    Veel liefs uit Overschie xxxx

  • 08 Maart 2009 - 12:15

    Duco:

    Weer n geweldig verhaal..
    Lekker cruisen en woofen tegelijkertijd.. of wil je langer op een plek blijven..
    Je foto's zijn ook super!!
    Veel plezier en tot je volgende verhaal!!
    Ik wil teruuuug
    xxxx
    Duuc

  • 08 Maart 2009 - 13:32

    Bassie:

    Heeey nunne,

    Je bent nog geen halfjaar weg en je hebt al bijna geheel Australië en NZ gezien! Logisch dat je zo nu en dan een dippie hebt. En waar het nou door komt dat maakt niet uit, maar het komt natuurlijk vaak voor dat iets tegenzit of iets gaat niet zoals je het gehoopt had. Dan is het ook prima om even achterover te leunen en te relativeren zoals je al deed en dan zal je zien dat er altijd weer de zon schijnt achter de wolken en de vele regen. Daarnaast moet je jezelf natuurlijk ook weer niet te hoge eisen stellen. Het blijft ook wel een vakantie waar je best zo nu en dan van mag genieten zonder dat je werk hebt. Lekker met jezelf bezig zijn en genieten van alles wat je om je heen ziet. In zo´n geval ben je op zijn best.

    Ik moet je trouwens ook even complimenten maken over je ondernemerszin. Je ziet het Sheraton, denkt aan Westin en gaat gelijk bellen of ze niet even een referentie kunnen schrijven. Nou die voortvarendheid heb je niet van de Schuurmantak zullen we maar zeggen.

    Hier is het al maanden wat saai weer met vandaag een uitzonderlijke mooie dag met veel zon! Gisteren sinds een hele lange tijd weer gaan golfen en het is nog steeds leuk om zo´n rondje te lopen. Na afloop wel versleten. Na de 8e hole denk je nog dat je er nog wel 10 kunt lopen maar bij de 9e ben ineens volledig opgebrand. Dat komt ervan als je onvoldoende conditie hebt. Daar zal jij weinig last van hebben!

    Geniet van de momenten en realiseer je dat je hier nog heel lang en heel fijn op gaat terugkijken en dat zo´n ervaring vaak uniek is die je niet (snel) kunt herhalen. Dus als je weer een dippie hebt maak je geen zorgen en ik al die bagage moet best nog wel een chippie zitten toch!?

    bassie

  • 08 Maart 2009 - 14:46

    Hai Yvonne:

    hai meid zie dat alles nog steeds goed ga met jouw, perfect volhouden meid, He trouwens heb sjoerd en bloempot gebruikt voor je haar hij heb zo mooi recht geknipt, je heb gelijk ander gezichtje maar vind het wel zonder, te gek dat je gezellie op de camping vertoefd leuk karretje voor al je bagage en je heb nogal niet wat bij je zeg ik dacht dat je je aan het backpakken was joh maar leuk dat je een baantje heb, dat kom altijd wel goed joh meid, niet treuren als het niet gelijk lukt hoort er allemaal bij meid, bij het leven geluk en tegenslagen, kom tenslotte allemaal wel goei, en ik hoop dat je een leuk baantje in perth kan krijgen maar daar geloof ik wel in hoor, nou meid wens ja daar weer hele te gekke tijd met al je vrienden daar,, dikke kus en tot ullepuppie xxxxx

  • 08 Maart 2009 - 18:24

    Trudy:

    Hoi AVONTURIER,

    Tuurlijk vindt ik het nog steeds leuk dat je schrijf,jij vindt het SUPER om onze verhalen te lezen.En ik die van jou.Ik ben blij dat je uit je Dippie ben.
    Zo je heb je oude reismaatje weer gevonden leuk voor jullie hoor.Wat een gekke vent in dat hotel,toen je naar beneden ging dacht je zeker dat je op de WALLEN was hahahha.
    Zo je heb echt veel spullen bij je zeg dat KARRETJE kan je beter bij je houden lekker makkelijk toch,Leuke foto.En je haar zit Oke hoor,Dus Sjoerd alleen de PONY he.Maar in al je verhalen kook je best veel.ALS JE BACK IN TOWN BEN.Dan mag je voor ons ook wel koken hoor.Ik hoop dat je gauw werk vindt,is het niet zo dan jammer toch,je heb je best dan gedaan.Nou weiffie lekker verder genieten en ook met de FAM FLODDER he.En kan je per post ook wat zon op sturen.Hier gaat alles goed en rustig.Vanuit ROTJEKNORR A LOT OFF KISSES FOR YOU.

    Doeiiiiiiiii Trudy Moon
    XXXXXXXXXXX

    Bye AVONTURIER


  • 09 Maart 2009 - 20:32

    Pia Schuurman:

    Hoi meid
    Wat heb je weer mooie fotos gemaakt vind die zwarte witte foto leuk van jouw en sjoerd.En je lig nog steeds op dat dunne matje krent.je heb toch je baantje bij het hotel gekregen als serveerster,dat vind ik echt fijn voor je dan hoof je ook niet meer te piekeren over werk.En ik vind je haar wel leuk staan hoor,knap werk geleverd sjoerd.Ik moest wel lachen hoor jij met je boodschappen wagen met al je spullen,wat heb jij een hoop spullen bij je zeg.
    Ga zo door met genieten meid doe Jakob en Sjoerd de groeten en Richard is ook alweer 1 week thuis morgen.

    Dikke knuffel xxxxxxxx.

  • 14 Maart 2009 - 21:25

    Andrea:

    hee meis soorry dat ik weer een beetje laat reageer maar ik heb t onzettend druk ben weg bij GT en ben nu bedrijfsleidster geworden in een resto dicht bij huis ( ja de keuken uit haha) maar als ik dit allemaal lees krijg ik zooon heimwee!! fremantle en kings park en the beach! haha je moet ook naar cottesloe beach zo leuk daar en rottnest island is ook zo gaaf ja er zijn zoveel plekken die op zou kunnen noemen om naar toe te gaan maar daar kom je vanzelf wel achter nou meis hoop voor je dat je een baan heb en tot horens weer dikke x uit t rregenachtig holland x

  • 15 Maart 2009 - 22:19

    Ed En Wil:

    Hoi Yvonne, wat een geweldig verhaal weer.
    En niet te vergeten natuurlijk de foto's die ook nu weer erg mooi zijn. Kunnen we toch ook zien met wie je zo'n beetje omgaat. Spannend hoor een baantje zoeken. Het gaat je vast en zeker lukken. Is het niet vandaag dan morgen wel. Larissa heeft een mondeling Engels. Ze moet een verhaal aan elkaar praten wat minimaal 7 minuten moet duren en alles in het Engels. Het was niet zo moeilijk voor haar om te kiezen over welk onderwerp ze dit zou gaan doen. Ja natuurlijk over jou, haar nicht in Australië. Gaat haar vast en zeker lukken maar of dit alles in 7 minuten lukt???? Zo zie je maar, jouw avontuur komt nog eens ergens. Veel succes met het vinden van een baan en tot je volgende reisverslag.

    Liefs Ed en Wil

  • 16 Maart 2009 - 11:52

    Nel Castelijns:

    Hallo Yvonne,
    Je verhalen vervelen absoluut nog niet. Blijf vooral schrijven. Je hebt ook weer hele mooie foto's gemaakt. Nu nog heel veel prezier.
    Groetjes, Nel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 27 Feb. 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 71433

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Hit the road with my Liefke, Piefke, Pafke, Poefke

01 December 2011 - 14 December 2011

One of my dreams come true! Climbing Kilimanjaro

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

2 maanden de ervaring proeven van de animatie!!

31 Januari 2010 - 27 Maart 2010

Een nieuw avontuur tegemoet!

Landen bezocht: