Voorbereidingen beginnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu Voorbereidingen beginnen! - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen beginnen!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

20 Maart 2008 | Nederland, Rotterdam

Ik heb me backpack binnen gekregen, na de betaling zou het een week duren voordat de backpack bezorgt zou worden.
Nou na een week nog nergens een backpack te bekennen.
Dus ik ging maar bellen waar die bleef, kon niet wachten voordat de backpack hier was.
En eindelijk was hij er!
In de gang stond een grote doos en daar zaten al mij spullen in.
Ik vol enthousiasme openmaken.
Echt best groot hoor die backpack het is 55 liter en ik heb er ook een slaapzak bij en EHBO kit altijd handig!

Gelijk de 2e dag heb ik in me slaapzak geslapen om even te kijken hoe dat slaapt.
Nou ik kan jullie vertellen 3 dagen later sliep ik er nog in.
Tot dat me vader zei: 'Yvonne ga nou weer eens in je eigen bed slapen' haha

Ook moet ik nog voor een visum, verzekering, credit card regelen.

Nou voordat ik een visum aanvraag heb ik eerst nog een nieuw paspoort gehaald.
Aangezien mijn oude paspoort 29 febr 2009 verloopt.
Dus ik naar het gemeentehuis een nieuw paspoort halen en dat was gewoon weer even € 50- hahah

En die kan ik dinsdag ophalen en dan ga ik ook me visum aanvragen.

Whoeeehoo wat heb ik er zin in!
Ik ontmoet ook steeds meer mensen die naar Australie gaan en ook met de jumbo vertrekken.
Dus dat komt goed

See you guys later

  • 20 Maart 2008 - 18:49

    Kim Schuurman:

    Haaj Yven

    Mooi dat je je backpack hebt ontvangen hij is wel groot hoor.
    De tijd gaat steeds sneller en sneller en voor je het weet ben je in Australië en dan ben je daar een jaar lang aan het backpacken spannend hoor.
    Het is leuk om te horen dat je al met veel mensen contact hebt, die ook meegaan met de backpackers jumbo.

    Nou ik ga weer.

    Groetjes Kimmie
    xx

  • 20 Maart 2008 - 19:09

    Koos:

    Leuk zo'n rugzak en vooral die slaapzak, heeft ze een week lang mee op haar eigen bed geslapen om uit te proberen, leek wel een mummie als ik haar kamer binnen ging

  • 20 Maart 2008 - 19:10

    Maro:

    Echt een Yven foto... hahahaha
    Zie je daar al liggen en met iedereen aan de babbel....
    Pas goed op jezelf schat..

  • 20 Maart 2008 - 19:11

    Jacobus:

    He Yvonne, ik heb gehoord dat zo'n visum ook nog eens 100 euro kost, geld vliegt je zak uit he

  • 20 Maart 2008 - 20:20

    Lineke Romunde:

    HAII KANJER

    LEUK JOH DIE FOTO`S IK ZIE DAT JE ER AL KLAAR VOOR BEN SPANNEND HOOR ALLEMAAL DE TIJD GA ZO SNEL VOOR JE HET WEET LEG JE DAAR OOK ZO.. IN JE RUGZAKJE TUSSEN DE KANJERS.. IK HOOP DAT JE ER VEEL PLEZIER GA BELEVEN MEISIE. EN VEEL AVONTUUR..
    MAAR ZO ALS IK JOUW KEN.. GA DAT WEL LUKKEN..

    DIKKE KUS.. JE GEKKE TANTE XXX

  • 21 Maart 2008 - 08:34

    OLOV:

    hay yvonne leuk dat je je backpack binnen heb heb je hem al gevuld
    en ga je ook eens buiten uit proberen in dat koude kikkerlandje

    suczeven
    olov

  • 22 Maart 2008 - 13:03

    Anita :

    Leuke site, geniet van dit avontuur en alle voorbereidingen, het komt allemaal wel goed.

    Veel liefs

  • 22 Maart 2008 - 15:03

    Tedje:

    Yven, hadden ze geen blauwe slaapzak, hihihi. Het is daar toch zeker niet zo koud? hebbie ook potten en pannen en een gasstel? vergeet geen Durex.........
    Suc8, teddy

  • 23 Maart 2008 - 22:22

    Trudy:

    Nou meid.het avontuur kan nu gaan beginnen voor je maar helaas je kan wel alvast in die slaapzak blijven liggen maar het duurt nog een paar maandjes voor je.ik vindt het echt een leuke uitdaging wat je ga doen.ga er lekker van genieten.En wij horen de verhalen wel van je Doeiiii gr Trudy xxxjes

  • 02 April 2008 - 10:21

    Naomi Vd H (zadkine):

    Leuk Yvonne,

    nu vol houden om deze site bij te houden,lol!

    Naomi

  • 03 April 2008 - 15:39

    Tedje En Olov:

    hey ullepoepie heb al een tijd niets gehoord van je, zijn er geen ontwikkelingen van je bekpek reis?????
    laterrrrrrrrrrrrrr

  • 04 April 2008 - 11:26

    Heinrich Boy:

    Yvonne als dundee tegen komt doe hem dan de groeten en heel veel plezier in Brazilië of was het de andere kant van de wereld

  • 07 April 2008 - 13:06

    Jippie:

    En waar ben je nu?:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 27 Feb. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 71428

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Hit the road with my Liefke, Piefke, Pafke, Poefke

01 December 2011 - 14 December 2011

One of my dreams come true! Climbing Kilimanjaro

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

2 maanden de ervaring proeven van de animatie!!

31 Januari 2010 - 27 Maart 2010

Een nieuw avontuur tegemoet!

Landen bezocht: