Over een paar maanden - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu Over een paar maanden - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu

Over een paar maanden

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

27 Februari 2008 | Nederland, Rotterdam

Zo het is over een paar maanden zover,
Na maanden lang getwijfeld te hebben, heb ik toch op 9 februari de knop doorgehakt, om dit kleine, mooie, koude, landje voor een jaar te verlaten.
En om naar Australie te gaan en daar te backpacken!

Daarom heb ik deze site gemaakt voor jullie, om al mijn spannende reisverhalen aan jullie te laten lezen. En de spectaculaire foto's te laten zien.

Mijn reis begint op 24 september 2008, 14:25 vertrek ik richting Bangkok en daar blijf ik dan 1 nacht, en dan richting Sydney.

Als we daar aankomen worden we de eerste 6 dagen begeleid door de begeleiders van Australian Backpackers. En dan gaan we ook nog wat dingetjes regelen, en mooie trips maken. Dus dat komt helemaal goed.

En de terugreis maak ik ook alvast bekent ook al duurt die gelukkig nog even.
Vanaf Sydney vlieg ik naar Tapei, Bangkok, Hong Kong en uiteindelijk landen we weer in Amsterdam.

Hier dus alvast een inleiding van mijn reis.

See ya Ullepoepie ( Yvonne )

• 05 Maart 2008 - 10:05

Duca:

Klinkt goed Schuurmans!!
    Wat mooie verhalen erop zetten en dan in een album proppen;) (die albums zijn mooi trouwens;))

Dikke kus

Duca

• 07 Maart 2008 - 19:56

Harry:

Ben benieuwd naar alle avonturen

• 09 Maart 2008 - 17:38

Tedje:

Jaaaaaaaaaahhhhhhhhh
    Binnenkort lekker op kosten van ullepoepie een hele doos sancerre leegdrinken!!!!! Toch een mooie ervaring toegewenst
    tedje

• 11 Maart 2008 - 22:34

Maro:

Heeey schuurtje....
    Echt ben zo trots op je dta je nu echt gewoon gaat... Na echt jaren van ja of nee ga je gewoon... Weet je nog toen we in Amsterdam waren je helemaal gek werd omdat je ook wilde backpacken.... En nu ga je gewoon en wel voor een jaar lang!!!
    En vergeet niet om foto's te nemen en af toe iets van je te laten horen..

Ik ga je echt onwijs missen Yven....

Kus MARIE :P

• 20 Maart 2008 - 19:02

Koos:

Nu was je er wel echt aan toe, vorig jaar was te vroeg, gun het je van harte ullepoepie, geniet en snuif het goed op (je ervaringen bedoel ik dan he)

oh ja nog één ding!

Let's be carefull out there!!!!

Koos

• 20 Maart 2008 - 19:15

Pietje:

Zo Yven toch de knoop doorgehakt
    knap hoor is best moeilijk zo beslissing nemen.Nou staan wij daar 24 september op schiphol om jouw uit te zwaaien.
    Het zal best wel stil zijn zonder jouw je bent altijd gezellig zal je missen.
    Pietje xxxxx

• 23 Maart 2008 - 22:27

Trudy:

Je ben lekker jong om dit te doen geniet er lekker van het is echt een uitdaging
    Zeker weten ik sta ook op schiphol om je uit te zwaaien