Flora, Juffrouw, mevrouw, Yvonne! - Reisverslag uit Metz, Frankrijk van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu Flora, Juffrouw, mevrouw, Yvonne! - Reisverslag uit Metz, Frankrijk van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu

Flora, Juffrouw, mevrouw, Yvonne!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

04 September 2011 | Frankrijk, Metz

Ja al die dingen zijn tegen mijn gezegd de afgelopen 2 maanden! En wat ging het snel zeg! 2 maanden de miniclub spelen en toen kwamen Tipy & Flora langs om hun avontuur weer te vertellen en lekker de spelen of knutsels te maken! S'middags altijd spelletjes voor de kinderen en aquagym of waterpolo voor de oudere!

Maar de minidisco vond ik het mooiste om te doen! Lekker dansen met die kids!
Ook zijn er gewoon kindjes geweest die niet stopte met praten over Flora of Yvonne en zelfs ook een knot wilde hebben in hun haar omdat Yvonne dat ook had!

En als ze dan een ansichtkaart gingen sturen naar hun familie moest er ook 1 naar Yvonne gestuurd worden!
Wat wil je nog meer en uiteindeljk heb ik er ook 1 gehad! :D

Ook ben ik een weekend weggeweest naar Montclar om iemand op te zoeken van de training! Ik moet 300 km rijden en ging vrijdagavond weg rond 21:30 uur en het weer donker en nog donkerder:D
Dit was echt spannend ik moest voor het eerst met mijn autotje in het donker rijden haarspeldbochten maken, mijn grootlicht gebruiken:P het was FANTASTISCH! ik ben daar een weekend gebleven en echt een super tijd gehad!

Ook ben ik met Thomas en Randall naar de waterval geweest Chute de la Druise! Wat een rit en wat een waterval
Thomas en ik hebben er in gezwommen wat een geweldige ervaring!

We hebben ook nog een goede regenbui te pakken gekregen! Echt bij ons stond je tot onze enkels in het water als je ging slapen had je een waterbed, het zwembad werd steeds voller maar toch een coole ervaring:D

En diegene die mij kennen is er ook altijd een terugreis maar dat kan van alles bij mij zijn!
Eerst wilde ik naar Bern, Reims, Caen en dan naar Rotterdam!
Of Bern, Reims, Paris, Caen!

! Maar wat was nou het probleem ik had er geen zin meer in om als die dingen te gaan doen niet naar Reims rijden en dan naar Caen!

Maar toen dacht ik de route te weten Col du Galibier ( Bergpas) dat in de Alpen ligt en zo door te rijden naar Metz of Luzemburg of Reims en zo had ik er nog een paar! Uiteindelijk heb ik een Formule 1 hotel geboekt in Metz omdat ik daar ook nog nooit geweest was!

En daar ging ik dan 05:30 uur richting de Alpen!
Die avond ervoor had ik al afscheid genomen van iedereen, Muriel (mijn baas) moest een traantje laten en vroeg of ik volgend jaar weer wil komen :) En ook ben ik nog met Randall naar Avignon geweest. Wat ook echt geweldig was!

05:30 uur, regen en richting Alpen, totdat ik bij Grenoble aankwam en pas heel laat door had dat ik een hele omweg aan het nemen was! Dus ben ik niet naar die bergpas gegaan maar ik wilde zowiezo een bergpas gaan doen, dus ik gekeken op de kaart en zag ik er 1 op mijn route vlakbij Geneve! Maar toen kwam ik bij de grenscontrole en watvoor 1! Ik had natuurlijk geen vingette om Zwitserland in te komen, toen zei hij die man het is handiger om weer terug te gaan naar Frankrijk en dan zo naar die pas te gaan maar dat was ook een drams om die te vinden dus ben ik met 130 km per uur langs alle dorpjes geraced en zo rond 14:30 in Metz aangekomen! Het is echt een aparte stad allemaal van die enge mannetjes en veel mensen zien er verwaarloosd uit!
Dus ik ben op mijn stoerst gaan lopen zodat niet iets tegen mij wilde gaan zeggen! :D Maar wat een mooie kerken hebben ze daar zeg niet normaal!

Wat heb ik dit jaar weer veel meegemaakt zeg en wat een ervaring opgedaan leuke mensen ontmoet!
Back to the reality!

  • 04 September 2011 - 19:13

    Maaike:

    leuk! maar wat ga je nu doen dan? x

  • 05 September 2011 - 06:33

    Yvonne:

    Hee maaike , ik ga nu gewoon weer aan de slag bij HNY in Rotterdam! Maar in december ga ik naar Tanzania om de kilimanjaro te beklimmen! wat ik nu al heel spannend vind!xx

  • 05 September 2011 - 07:04

    Tedje:

    Hey Ullepoepie, WELCOME HOME!!!!!!!

  • 05 September 2011 - 18:20

    Trudy:

    Hi AVONTURIER,

    Er is een TEED van komen en TEED van gaan.
    Die TEED is bij jou gekomen.
    Op naar het volgend AVONTUUR,maar daar moet je nog effe geduld voor hebben.
    Als je dit leest ben je waarschijnlijk al thuis.
    Ik zie je gauw weer.

    xxxxTRUUS

  • 05 September 2011 - 21:30

    Pia Schuurman:

    Welcome home meid wat was ik trots op je daar op de camping ji als Tipi en bij de minidisco en bij de waterspelletjes ik genoot ervan.
    Vind het weer fijn dat je thuis ben xxxxxx.

  • 09 September 2011 - 17:23

    Koossie:

    Blij dat je weer thuis bent ullepoep!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Actief sinds 27 Feb. 2008
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 71515

Voorgaande reizen:

13 Juli 2012 - 03 Augustus 2012

Hit the road with my Liefke, Piefke, Pafke, Poefke

01 December 2011 - 14 December 2011

One of my dreams come true! Climbing Kilimanjaro

26 Juni 2010 - 29 Augustus 2010

2 maanden de ervaring proeven van de animatie!!

31 Januari 2010 - 27 Maart 2010

Een nieuw avontuur tegemoet!

Landen bezocht: