We go together:) - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu We go together:) - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Yvonne Schuurman - WaarBenJij.nu

We go together:)

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

10 Juli 2012 | Nederland, Rotterdam

Hallo allemaal,

Het is eindelijk zover, de dag die nooit zou aanbreken, die maanden leken jaren te duren:)

Luka en ik gaan op VAKANTIE!!
Brussel,Parijs, Winterberg. Die steden zijn ons allemaal voorgegaan!

13 juli vertrekken Luka en ik vanuit Nieuwerkerk richting Hengelo om eerst een heel leuk weekend te hebben met de familie van Luka:) Om vervolgens maandag 16 juli naar Irschenberg te rijden wat ook onze eerste overnachting is!

We gaan lekker kamperen en slapen in een nieuwe tent en nemen uiteraard veel spullen mee. My little dear devil (ford ka) zit echt stampers vol! Kleding, eten en drinken, koelbox, matjes, onze tassen ( en die zijn niet de minste)!

Hoe onze route gaat zien we wel, wat we wel weten is onze eerste en laatste overnachting en de laatste is op de oude vertrouwde camping in Frankrijk!

Verder gaan we wel door de landen Duitsland, Oostenrijk, Italie, Frankrijk en zo weer door naar Nederland

We gaan er lekker van genieten en jullie zien zeker foto's!

Jullie ook een hele leuke vakantie gewenst met hopelijk veel zon!

Ciao Yvonne en Luka :)

• 11 Juli 2012 - 07:30

Alice:

heel veel plezier samen xxxxxx

• 11 Juli 2012 - 07:42

Hedy:

Hallo Yvonne & Luka,
    Fijne vakantie met heel veeeeeel nieuwe ontdekkingen xxx

• 11 Juli 2012 - 17:54

Trudy:

Weer een tijdje geleden dat ULLEPOEPIE weer eens in beeld kom.

Je gaat backpacken met je LITTLE DEAR DEVIl,dat geloof ik graag dat die stampend vol zit,kan LUKA nog zitten dan,en de eerste keer dat je op AVONTUUR gaat met je vriend,dat is toch helemaal super,jullie houden allebei van reizen,dus dan hebbben we nu het AVONTURIER COUPLE HHAHHA
    Ik zou zeggen heel veel plezier,met mekaar, rij voorzichtig en vooral genieten van alles,wat jullie meemaken onderweg.
    Fijne vakantie voor jullie beiden

Bye Enjoy your trip,and have fun

xxx Trudy/Moon

• 12 Juli 2012 - 13:41

Judith:

IK WIL MEE NAAR LE SOLEIL FRUITÉ!
    Doe iedereen daar de groetjes!
    Veel plezier, kus

• 12 Juli 2012 - 20:03

Kim:

Nogmaal heel veel plezier xxx

• 18 Juli 2012 - 20:39

Antje, Ax En Mambo:

En wij zitten in lessie ...;)